Ultimate Spiderman

T.I.A schreef:

Ik heb hier variante covers van nummers van de reeks mogen die er ook in ?

(zal ook eens kijken de covers die er in staan of zij de “hoofdcover” zijn of een variant

cuppenh schreef:

Bedoel je soms zoiets als (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 104 Clone saga: Part 8 - stripINFO.be), (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 111 The Talk - stripINFO.be), (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 112 Death of a Goblin: Part 1 - stripINFO.be) of (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 115 Death of a Goblin: Part 4 - stripINFO.be)? :))

Als Suske en Wiske met andere covers de database overstroomd, mogen de anderen dat ook vind ik. :slight_smile:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door cuppenh
Bedoel je soms zoiets als (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 104 Clone saga: Part 8 - stripINFO.be), (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 111 The Talk - stripINFO.be), (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 112 Death of a Goblin: Part 1 - stripINFO.be) of (Ultimate Spider-Man - Uitgaves van deel 115 Death of a Goblin: Part 4 - stripINFO.be)? :))

Als Suske en Wiske met andere covers de database overstroomd, mogen de anderen dat ook vind ik. :slight_smile:

een modje naar m n hart :smiley: :slight_smile: :wink:

Bedankt

T.I.A schreef:

Gaan jullie de reeks aan mij overlaten ? Ga de ontbrekende issue covers + de nodige info die mankeert updaten

Dank u

De Comic reeksen doe ik liever :smiley: