Vandaag heb ik mij nr. 7 van deze reeks aangeschaft. Nu blijkt dat die een andere cover heeft dan deze aanwezig op deze site. De versie hier aanwezig kan ik nergens vinden, zodat ik denk dat het hier om een werkversie gaat. Zeker weten doe ik het niet, vandaar deze (op)roep: HELP!
Ter verduidelijking is hier de cover zoals ik hem heb:
Het kleuverschil zal aan de scanner liggen, maar het logo ‘Sam’ staat op de ene cover links en op de andere centraal. Het is dus inderdaad een andere uitgave. Maar van wanneer?
Neen, je kan niet meer achterhalen wie cover geplaatst heeft.
Maar het is meer dan enkel de kleur hoor Simon. De reekstitel ‘Sam’ staat ook op een andere plaats.
Ik denk eigenlijk dat de versie die er staat inderdaad een voorlopige versie was bij de aankondiging, en dat het uiteindelijk een iets andere versie geworden is. Ik kan in elk geval niets vinden over een andere uitgave…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.