Goddank ben ik (alweer enige jaren geleden) allergisch geworden voor variant-covers en wil ik ze niet meer per sé allemaal hebben.
Nu ik zie wat voor nonsens ze weer bedacht hebben met Spider-Man ben ik zéér blij dat ik van die dwangneurose af ben
En gelukkig ook geen neurotrisch koopgedrag bij nummers één…
anders had ik nu zowel bij Marvel als DC een behoorlijke financiële veer moeten laten :rolleyes:
Origineel geplaatst door woelfie Origineel geplaatst door spock
Thank God for trades.
Daar staan al de covers netjes in afgedrukt, en meestal nog zonder de titels en letterkes.
TP1: the collected stories, 80 pages, $9.95
TP2: the collected covers, 142 pages, $15.95
:))
Ja, in dit geval zullen ze natuurlijk niet alle covers in een tpb steken;
Spidey die telkens een andere krant vast heeft… :rolleyes:
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche Origineel geplaatst door Veter Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
of die Godzilla met zijn 100+ varianten
Die Spider-Man is ook een 100+ variant he.
Ik heb (voorlopig?) afgeklokt na 142 verschillende covers.
8o2!
Niet te doen wat die Amerikanen allemaal uitvinden om geld in 't laadje te brengen! Gelukkig dat onze markt te klein is om zo’n onnozelheden uit te halen…
Niet te doen wat die Amerikanen allemaal uitvinden om geld in 't laadje te brengen! Gelukkig dat onze markt te klein is om zo’n onnozelheden uit te halen…
Origineel geplaatst door T.I.A Origineel geplaatst door Veter Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
of die Godzilla met zijn 100+ varianten
Die Spider-Man is ook een 100+ variant he.
Ik heb (voorlopig?) afgeklokt na 142 verschillende covers.
Er is één Regular cover en 142 varianten dus **143 **in totaal 8o
Denk dat het deze Fan Expo 2011 Exclusive is die er niet tss staat?
Hahahaha! Wel heel cool dat al die covers nu wel gewoon op deze site te vinden zijn! (op die laatste van TIA na dan, en da’s meteen de mooiste, vind ik)
Knap werk mensen. (en vooral Veter, begrijp ik?) :))
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.