Surya schreef:
Vanaf nu is het mogelijk anderstalige strips toe te voegen aan de site.
Surya schreef:
Vanaf nu is het mogelijk anderstalige strips toe te voegen aan de site.
Surya schreef:
Momenteel heb ik als keuzes Frans, Engels en Duits toegevoegd. Indien je een andere taal wenst, gelieve het dan hier te vragen…
Ivm reekstitels in andere talen: Je kan op de pagina van de reeks op “Voeg een alternatieve titel toe aan deze reeks” klikken. Bij deze alternatieve naam kan je ook de taal ervan instellen.
Jeanke schreef:
zou het mogelijk zijn om volgende uitgevers toe te voegen aan de lijst
Clair de lune
Soleil
Jeanke schreef:
Heb zojuist de franstalige serie van Luuna toegevoegd, hoop dat ik dit juist gedaan heb
Surya schreef:
Yep, behalve dat je de nrs 3 als alternatieve versie van deel 2 ingegeven had. Dit heb ik gecrorrigeerd.
De uitgevers zijn ook toegevoegd, alsmede collectie 2B van Soleil
jeroen schreef:
Ik heb hier wel wat Franstalige strips staan, dus ik weet wat ik moet doen deze week (heb verlof en ze geven slecht weer…)
Surya schreef:
Voor mensen die veel anderstalige strips toevoegen aan de site: je kan nu in het controlepaneel van de site kiezen welke taal je standaard wil laten selecteren.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.