sorteer opties

ognobi schreef:

beste moderator, is het niet mogelijk om bij ‘sorteer opties’ niet ‘enkel Nederlandstalig’ bij te zetten ?

Surya schreef:

Daar heb ik iets anders voor gepland. In de toekomst zal je bij je instellingen kunnen kiezen welke talen je wel en niet te zien krijgt!

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Daar heb ik iets anders voor gepland. In de toekomst zal je bij je instellingen kunnen kiezen welke talen je wel en niet te zien krijgt!

Wat niet wegneemt dat een dergelijke optie bij de sorteeropties nog steeds handig kan zijn. Ik beschik over Franstalige, Engelstalige en Nederlandstalige strips, maar wil in een zoekopdracht misschien enkel de Franstalige zien?

Surya schreef:

OK, ik zwier het op de hoop :wink:

Chris Van de Meerssche schreef:

Kan je dan bijvoorbeeld ook kiezen om in je collectie de reeksnaam te hebben in de taal waarin je de strip hebt? Ik heb redelijk veel Franse reeksen, maar die staan dan onder de Nederlandse naam (als ze vertaald zijn uiteraard). Is wel vervelend als ik in een stripwinkel sta…

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Kan je dan bijvoorbeeld ook kiezen om in je collectie de reeksnaam te hebben in de taal waarin je de strip hebt? Ik heb redelijk veel Franse reeksen, maar die staan dan onder de Nederlandse naam (als ze vertaald zijn uiteraard). Is wel vervelend als ik in een stripwinkel sta…

2

Surya schreef:

Ik doe mijn best :slight_smile:

Iyo74 schreef:

De hoop GROEIT en GROEIT en GROEIT en … :rolleyes:

$tripofiel schreef:

Het lijstje ook vrees ik!!! :))

fluiten schreef:

Nog eentje. Zou je niet kunnen selecteren op datum? Zo kan je zien hoeveel je er in welk jaar hebt aangekocht.

Alhoewel. Willen we dat in feite wel weten? :smiley:

Royale de luxe schreef:

Neen die feature hoeft niet. als mijn vrouw toevallig dan passeert ben ik de pineut… :smiley:

Surya schreef:

Per jaar lijkt me wel leuk

Is deze site niet te complex voor je vrouw :stuck_out_tongue:

Royale de luxe schreef:

Ik hoop voor jou dat ze deze thread niet leest… :stuck_out_tongue:

Surya schreef:

Oh, maar ze mag gerust komen bewijzen dat vrouwen wel met het internet overweg kunnen en wel van strips houden. Tot op heden zijn die helaas in de minderheid :wink: