Strip paginas: minder talen in weergave

Surya schreef:

Een kleine aanpassing zorgt er nu voor dat standaard enkel stripuitgaves in Nederlands, Frans en Engels weergegeven worden. Onderaan de pagina staat een link waarbij kan gekozen worden om ook uitgaves in andere talen te tonen.

Deze ingreep is het gevolg van de grote toename aan uitgaves in talen waar de gemiddelde gebruiker geen boodschap aan heeft. Aan de andere kant willen we niet beletten dan verzamelaars van uitgaves in vreemde talen hun volledige collectie op deze site kunnen beheren.

Binnenkort zullen gebruikers kunnen kiezen welke talen voor hen standaard moeten getoond worden. Een optie om standaard alle talen te zien zal uiteraard ook beschikbaar zijn.

Jullie reacties zijn uiteraard meer dan welkom. Wij streven er steeds naar zo veel mogelijk wensen in te willigen, voor zover mogelijk.

Veter schreef:

Mooi werk Surya!

T.I.A schreef:

Nice !

:stuck_out_tongue:

Herbert schreef:

Horen de dialectversies (zoals bijvoorbeeld bij Kuifje en bij Suske en Wiske) ook tot de “andere talen” ?

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Herbert
Horen de dialectversies (zoals bijvoorbeeld bij Kuifje en bij Suske en Wiske) ook tot de “andere talen” ?

Tja, daar heb je een punt! Ik heb ook al gemerkt dat deze versies onderaan de rangschikking worden weergegeven (dus na Frans en Engels). Misschien dat deze toch beter tot de Nederlandse taal worden gerekend.
Voor de rest: goed initiatief en uitwerking, waarbij vooral de opties die (binnenkort) worden voorzien een dik pluspunt betekenen. Op die manier kan er niemand ontevreden zijn!

Iyo74 schreef:

Ik dacht plots aan nog een optie die interessant is: “Toon standaard alle talen van albums in bezit”. Maar misschien is dit iets meer/moeilijker programmeerwerk…

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Herbert

Die had ik over het hoofd gezien. Ik fix het morgen, da’s niet zo moeilijk, omdat ik zo al iets voorzien had toen ik de talen invoerde. Wat ben ik toch geniaal :smiley:

T.I.A schreef:

Onderaan de pagina staat een link waarbij kan gekozen worden om ook uitgaves in andere talen te tonen

Mmm ik ben zeker blind… waar dan ?(
Want nu toont hij nog alle uitgaven

Surya schreef:

Helemaal onder de laatste uigave, boven het blauw :stuck_out_tongue:

Veter schreef:

Oh, en het misschien nog op een of andere manier duidelijk maken als er inderdaad vreemde talen aanwezig zijn. Misschien de link enkel tonen als er vreemde talen aanwezig zijn?
Tenslotte is het overgrote deel van de albums nog steeds in Nederlands/Frans/Engels…

En TIA, probeer eens een Blueberry, daar kan je het duidelijk merken.

i_Kdtje schreef:

misschien is het het moment om de backcovers weer te geven

voor verzamelaars ook zeer interessant..

T.I.A schreef:

En TIA, probeer eens een Blueberry, daar kan je het duidelijk merken. Blueberry (Nederlands) - Uitgaves van deel 2 Dreiging in het westen - stripINFO.be

Yep gezien nu :rolleyes: en idd bij Blueberry komt het wel van pas… (Deens,turks…)

:wink:

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door i_Kdtje

Dit is al een aantal keren ten berde gebracht. (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=2315&hilight=achtercover) bv. Laten we hopen dat Surya gauw de lotto wint, of een gulle schenker treft die alle kosten op zich neemt…

i_Kdtje schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door i_Kdtje

Dit is al een aantal keren ten berde gebracht. (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=2315&hilight=achtercover) bv. Laten we hopen dat Surya gauw de lotto wint, of een gulle schenker treft die alle kosten op zich neemt…

bij deze een oproep :

gulle schenker gezocht :))

$tripofiel schreef:

Met z’n allen een beetje is ook een hoop… :wink:

Surya schreef:

Ik heb trouwens een zitten kijken: een eigen server is ongeveer €800 in aankoop, en hem plaatsen rond de €50 per maand. Daar tegenover betaal ik nu €150 per jaar…

Surya schreef:

Aanpassingen:

• dialecten worden nu ook getoond
  • de link om alle talen te zien is enkel zichtbaar als er ook effectief andere talen zijn die nog niet zichtbaar waren

Surya schreef:

Er zat nog een foutje in, ik hoop dat ze er nu allemaal uit zijn :slight_smile:

i_Kdtje schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Ik heb trouwens een zitten kijken: een eigen server is ongeveer €800 in aankoop, en hem plaatsen rond de €50 per maand. Daar tegenover betaal ik nu €150 per jaar…

je betaalt dat toch niet allemaal uit eigen zak ??? 8o

tzal wel niet

Surya schreef:

Wel, die 150 nu wel, maar wordt voor ongeveer de helft betaald door de Google banners. Een eigen server zit er dus voorlopig niet in, al zou dat de snelheid wel enorm ten goede komen.