Origineel geplaatst door woelfie Net nog een foutje ontdekt: Als iemand de aparte albums linkt aan een integrale, gaat hij meestal ook de “opmerking inhoud” verwijderen. In het admin scherm komt dat dan als “(leeg)” binnen. Als je goedkeurt is het veld “opmerking inhoud” niet leeg, maar staat er “(leeg)” dus je moet dat nog eens apart verwijderen.
Heb je daar al iets gewijzigd Surya? Als ik de inhoud vervang door “geen”, kreeg ik vroeger een leeg veld, dat ik eenvoudig kon goedkeuren, nu krijg ik het woord “geen” dat ik eerst weer moet verwijderen.??
Wel, ik weet niet wanneer dat presies veranderd kan zijn, maar als er (leeg) in staat, zal het nu leeg opgeslagen worden, dus je moet het niet langer leeg maken
Ik heb de sorteervolgorde nog wat aangepast, zodat er een logischer uitgave getoond wordt. Zo wordt bij deze strip niet C12 maar gewoon deel 1 getoond.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.