Onderstaand bericht was uiteraard een (bijzonder flauwe) 1 april grap
Reeds enige tijd waren we op zoek naar een betaalbare oplossing voor de hosting van deze site die ook zou werken voor de geplande upgrades met afbeeldingen. De zoektocht heeft tot op heden geen gewenste oplossing geleverd. Omdat we van mening zijn dat als je iets niet optimaal kan doen, dat je 't beter aan iemand anders kan over laten, hebben we daarom beslist de site stop te zetten. Over enkele maanden loopt het huidige hosting contract af, en dan zal de site offline gaan.
We zijn iedereen dankbaar voor de geleverde input en toewijding.
Ochgottekes, waar moet ik dan mijn overbodige uren in gaan spenderen…
Dit was altijd een goedkoop alternatief voor de kroeg, maar dan zal ik me binnenkort weer lam moeten gaan zuipen… 8o
En dat het toch 1 april is, mag ik voor de verandering een belachelijke vraag stellen, waarmee ik toch al een hele tijd zit. Wellicht de belachelijkste suggestie voor de website ooit, maar toch: kan de grijstint op de website misschien een tikkeltje zachter/lichter/helderder?
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.