Na enkele jaren van kleine visuele aanpassingen, hebben we vandaag de site een grotere opfrisbeurt gegeven.
De voornaamste reden hiervoor is dat de hoeveelheid gegevens die getoond wordt, vooral dan op de strippaginas zelf, gestaag is gegroeid, waardoor het vrijmaken van extra ruimte nodig was. Zo doende kunnen we alles overzichtelijk houden… of dat is toch de bedoeling
We hopen dat jullie de aangepaste look kunnen apprecieren.
Als iemand problemen mocht tegen komen, horen we dat uiteraard graag.
Groot was m’n verwarring toen ik inlogde op stripinfo daarnet. Waar was het menu links? Siteproblemen? Browser die 't een en ander in de soep deed lopen? Maar nee, 1,5 seconde later zag ik het menu boven! En nog eens 1,5 minuut later kon ik me al nauwelijks meer voorstellen dat het niet altijd zo geweest was… M.a.w.: erg mooie en geslaagde verbetering!
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
kleine opmerking over de opmerkingen m.b.t. de inhoud: die staan niet onder elkaar, wat het lastig lezen maakt.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.