T.I.A schreef:
Graag! ![]()
T.I.A schreef:
Graag! ![]()
Alan Scott schreef:
Origineel geplaatst door T.I.A
Ah, eentje van mij. En zeggen dat ik dan nog moest gaan tot 244 :rolleyes:
Heb je die ook allemaal al gelezen?
Heb van een vriend het begin is gelezen, Ik had zo iets van, die wil ik ooit wel eens lezen, maar niet nu!
Een andere vraag is het voor moderators makkelijker om in te geven, ik heb eens een uur Green lanterns in aan het geven geweest en kwam tot de conclusie dat ik er 5 minuten per comic over deed!!
Veter schreef:
Nope, wij gebruiken exact dezelfde invoerschermen als iedereen. Ik zou ook niet weten hoe je dit sneller zou kunnen maken.
Door onze ervaring zullen we het allicht wel iets sneller doen dan jij, maar het invoeren van albums blijft inderdaad een geduldwerkje. Zeker langlopende comicreeksen waar de auteurs regelmatig veranderen kunnen tijdrovend zijn om correct in te vullen. ![]()
Alan Scott schreef:
Inderdaad, veel verschillende tekenaars, ⊠elle lange lijst
Het enige wat ik vervelend vind is dat er geen voorbeeld getoond wordt van wat je hebt ingegeven. Soms weet ik als ik iet verkeerd doe, echter je kan het niet verbeteren en je moet het aan een van jullie vragen.
the pope schreef:
Origineel geplaatst door Alan Scott
Inderdaad, veel verschillende tekenaars, ⊠elle lange lijst
Het enige wat ik vervelend vind is dat er geen voorbeeld getoond wordt van wat je hebt ingegeven. Soms weet ik als ik iet verkeerd doe, echter je kan het niet verbeteren en je moet het aan een van jullie vragen.
de meeste zaken kan je tegenwoordig al wel zelf verbeteren he, via âgegevens aanpassenâ.
auteurs inderdaad nog niet, maar dat staat ongetwijfeld op de mythische to do-lijst, geduld dus..
sennim schreef:
Duitse Deutsche Comic Guide:
Oh yeah, we behoren bij de grote jongens nu, felicitaties aan ons allen en dank aan in het bijzonder aan Surya the builder en Veter, master submitter.
Ruk de borrels maar aan, Yeah
![]()
belgianbingo schreef:
Origineel geplaatst door the pope
en nog feest ![]()
Hell yeah, voor de zoveelste keer deze afgelopen weken, proficiat aan iedereen!!!
Misschien eens een mailtje sturen naar de website van De Stripspeciaalzaak zodat ze onze verwezenlijking willen opnemen in hun volgende nieuwsbrief?
T.I.A schreef:
Origineel geplaatst door Alan Scott
Ah, eentje van mij. En zeggen dat ik dan nog moest gaan tot 244 :rolleyes:
Heb je die ook allemaal al gelezen?
Heb van een vriend het begin is gelezen, Ik had zo iets van, die wil ik ooit wel eens lezen, maar niet nu!
Een andere vraag is het voor moderators makkelijker om in te geven, ik heb eens een uur Green lanterns in aan het geven geweest en kwam tot de conclusie dat ik er 5 minuten per comic over deed!!
Geen enkele 8o
Zal ook nooit gebeuren, juist ingegeven voor jullie te plezieren en de database te vervolledigen. Ik heb nochtans werk genoeg met marvel reeksen :rolleyes:
maar onbaatzuchtig zoals ik ben offer ik me soms op om andere reeksen te vervolledigen ![]()
Je moest eens weten hoeveel uren ik er al aan besteed heb aan toevoegen strips/comicsâŠ
Alan Scott schreef:
Je moest eens weten hoeveel uren ik er al aan besteed heb aan toevoegen strips/comicsâŠ
Daar kan ik me iets bij voorstellen!!!
Maar ja, het resultaat mag er dan ook wel zijn
![]()
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door T.I.AJe moest eens weten hoeveel uren ik er al aan besteed heb aan toevoegen strips/comicsâŠ
Men zou haast denken dat je het tegen je goesting doet! ![]()
Herbert schreef:
Origineel geplaatst door belgianbingo
Misschien eens een mailtje sturen naar de website van De Stripspeciaalzaak zodat ze onze verwezenlijking willen opnemen in hun volgende nieuwsbrief ?
Goed idee !!
Deecee1 schreef:
Applaus ..
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door sennim
Nederlandse Catawiki
-190.744 waarbij moet worden opgemerkt dat dit alles omvat, herdrukken, zeefdrukken para-bd e.d.
Omvat ook Zonneland, Zonnestraal,⊠en meer van die tijdschriften die hier niet worden opgenomen en die toch een héééééél grote oplage kennen.
ignoramus schreef:
aha ! tijdschriften ! geef me een csv upload en we beginnen eraan !
Deecee1 schreef:
Origineel geplaatst door ignoramus
Kuifje tijdschriften staan wel al opgenomen. ![]()
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door ignoramus
![]()
T.I.A schreef:
Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door T.I.AJe moest eens weten hoeveel uren ik er al aan besteed heb aan toevoegen strips/comicsâŠ
Soms is de drang naar vervollediging groter dan de âmeter goestingâ ![]()
Hans Bekker schreef:
STRIPinfo geeft uiteraard zeer veel informatie over strips, maar doet nog veel meer. De mogelijkheden om gedachten uit te wisselen met betrekking tot deze liefde of liefhebberij zijn zeer zeer uitgebreid, zozeer dat je er zelfs vrienden mee kunt maken. De service om je eigen strips in een bestand bij te houden is een extra en belangrijk pluspunt. Ik had een eigen database aangelegd, maar ben daar maar mee gestopt nu een ander mij het werk uit handen neemt.
De meest complete stripsite die ik ken en die komt zonder goesting niet tot stand lijkt mij; daar is veel geestdrift en liefde voor nodig.
Moderartors en andere medewerkers: GEFELICITEERD.
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door fluiten
Soms is de drang naar vervollediging groter dan de âmeter goestingâ ![]()
(y) :))
Herbert schreef:
Origineel geplaatst door Hans Bekker
De meest complete stripsite die ik ken en die komt zonder goesting niet tot stand lijkt mij; daar is veel geestdrift en liefde voor nodig.
Moderators en andere medewerkers: GEFELICITEERD.
Ik zou zelfs meer zeggen: GEFELICITEERD !
Stripverzamelen is meer dan een hobby â het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.