De statistieken zijn terug

Surya schreef:

De statistieken met het aantal strips en auteurs op de site zijn opnieuw aan de homepage toegevoegd

Iyo74 schreef:

Super! Weet ik eindelijk terug hoeveel strips ik nog te lezen heb in m’n leven… :stuck_out_tongue:

polossatik schreef:

feitelijk vrij depressing..

134620 strips , alee hup, nog 133620 strips te gaan …

en dan zeggen dat er vrienden zijn die vinden dat mijn mieserige collectie veel is :smiley:

witam schreef:

Origineel geplaatst door polossatik

en dan zeggen dat er vrienden zijn die vinden dat mijn mieserige collectie veel is :smiley:

Nu kan je feitelijk bewijzen dat je minder dan 1% hebt.. met statistiek kan je alles bewijzen :wink:

Chris Van de Meerssche schreef:

Origineel geplaatst door witam
Origineel geplaatst door polossatik

Nu kan je feitelijk bewijzen dat je minder dan 1% hebt.. met statistiek kan je alles bewijzen :wink:

Maar als het je blij kan maken, je collectie is 2,7 keer het gemiddelde…

woelfie schreef:

Super, daar waren we toch al een tijdje op aan het wachten.
Niet in het minst omdat we toch weer een paar vieringen in het verschiet hebben:

• 20000 reeksen (teller staat op 19554)
  • 3000 uitgevers (nu 2953)
  • 200.000 uitgaves (nu 193028 )
    En binnen een paar maanden zitten we dan weer aan 150.000 strips (nu 134681)

Veel werk voor de boeg, maar het loont.

polossatik schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche

Maar als het je blij kan maken, je collectie is 2,7 keer het gemiddelde…

hehe, ok, maar het besef dat er nog zo veel is dat ik niet ken … :slight_smile:
Dringend eens met de lotto winnen , dan heb ik tijd om die allemaal te lezen..

hoewel

pak een half uur /strip en 12 uur / dag lezen dan ben je meer dan 15 jaar non stop bezig.

wohooo

Origineel geplaatst door witam

das een goeie voor als mij betere helft er nog eens over begint :smiley:

En we zijn de 20000 reeksen voorbij!

woelfie schreef:

Allé, ik zal deze week nog een kleine inspanning doen om aan 3000 uitgevers te geraken. :smiley:
Volgende maand is weer bijeenzoeken, maar tegen eind februari zullen we wel aan 200.000 uitgeven zitten.
Proficiat aan alle Veters en andere medewerkers !

Iyo74 schreef:

Proficiat aan de ingevers!

Ik blijf het fenomenaal vinden hoe deze database groeit! Ondanks een veelheid aan gegevens die er bijgekomen zijn om toe te voegen (achtercovers, cycli, personages,…) gaat het loeihard. En nee, dat is niet dankzij mij. De recensies slokken net iets teveel tijd op, maar ik hoop binnenkort nog een ‘efforke’ te kunnen leveren.

woelfie schreef:

Ach, wat.
Ik zit aan dik 8500 strips ingevoerd, maar ik blijf dan weer steken op 4 recenties.
Ieder doet wat hij kan om de site uitgebreider te maken.
Een extra statistiekje over het aantal recenties mag er voor mijn part nog bij.

en we zitten aan 3003 uitgevers!

Met dank aan Woelfie

Origineel geplaatst door Iyo74
Proficiat aan de ingevers!

Ik blijf het fenomenaal vinden hoe deze database groeit! Ondanks een veelheid aan gegevens die er bijgekomen zijn om toe te voegen (achtercovers, cycli, personages,…) gaat het loeihard. En nee, dat is niet dankzij mij. De recensies slokken net iets teveel tijd op, maar ik hoop binnenkort nog een ‘efforke’ te kunnen leveren.

Die personages zijn vooral veel werk als je dikke trades uit het Marvel of DC-universum invoert… Heb zo al eens een slordige 50 personages voor een trade moeten invoeren. Dan gaat het traag hoor…

Surya schreef:

Op de planning: personages kopieren (zoals auteurs kopieren ook kan) bij het toevoegen van een nieuwe strip aan een reeks :slight_smile:

witam schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Op de planning: personages kopieren (zoals auteurs kopieren ook kan) bij het toevoegen van een nieuwe strip aan een reeks :slight_smile:

(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
(dat is wel duidelijk zeker)

Iyo74 schreef:

Dát is nog eens een goed idee zie! Dat zullen de vele comics-invoerders sterk appreciëren (denk ik mij zo in, de invoer van wat Daredevils herinnerend)…

Jus’ what ah wezhopin’ fo’ :wink:

woelfie schreef:

Kijk, hier zit ik al een paar dagen op te wachten (ik wou niet met de eer gaan lopen):

Proficiat aan alle invoerders.
Op naar de 150.000 strips !

Surya schreef:

Deze zin is getypt door een gelukkig mens

Royale de luxe schreef:

Super werk mannen! IK kan nog steeds niet geloven hoe hard het gaat soms!