Hm, strips lezen die je niet koopt, daar had ik nog niet eens aan gedacht Dat moet al 25 jaar geleden zijn dat 'k dat nog 's gedaan heb…
Ik vermoed dat de meeste scores in de db toch afkomstig zijn van aangekochte strips, en dat de hoge gemiddelde score daar mee te maken heeft.
Origineel geplaatst door kristiaan
Ik vermoed dat de meeste scores in de db toch afkomstig zijn van aangekochte strips, en dat de hoge gemiddelde score daar mee te maken heeft.
Dat denk ik ook. Het overgrote deel zelfs, denk ik.
Origineel geplaatst door woelfie
Je moet uiteraard niet alles kopen om iets gelezen te hebben. Mijn bedoeling is ook om scores te geven aan wat ik gelezen heb, maar niet gekocht wegens niet goed genoeg.
hophop, aan het werk 8)
intentieverklaringen, allemaal goed, maar tot op heden gaf woelfie 2 scores in (gemiddeld 7)
Origineel geplaatst door the pope Origineel geplaatst door woelfie
Je moet uiteraard niet alles kopen om iets gelezen te hebben. Mijn bedoeling is ook om scores te geven aan wat ik gelezen heb, maar niet gekocht wegens niet goed genoeg.
hophop, aan het werk 8)
intentieverklaringen, allemaal goed, maar tot op heden gaf woelfie 2 scores in (gemiddeld 7)
To do list:
Pope een zweepje kopen voor zn verjaardag!
Origineel geplaatst door mi-jah Origineel geplaatst door the pope Origineel geplaatst door woelfie
hophop, aan het werk 8)
To do list:
Pope een zweepje kopen voor zn verjaardag!
met de smileyversie als standaard hier zou ik al heel content zijn
Origineel geplaatst door the pope
Ik pleit schuldig.
Maar ik heb wel al meer dan 1500 strips toegevoegd uit mijn eigen collectie die nog niet op de site stonden en nog zeker 500 te gaan.
Gezien de volledigheid van de informatie (waaronder de vele medewerkers voor comics en aanverwante) neemt dat voorlopig nog het meeste van mijn tijd in.
Dan nog een paar honderden isbn nummers aangevuld (na eerst alles opgezocht te hebben, welliswaar), en ik heb een kant-en-klaar excuus.
Na een weekje scores invullen is het me duidelijk dat, afgaande op de voorstellen van Surya’s pop-up venster, vroeger wel andere normen had. Een goed kreeg bij mij een zeven wat nu een 6 is geworden. 8)
Vreemd genoeg was het gemiddelde net voor ik dit programmeerde opgelopen tot 7.53 en daar staat het momenteel nog steeds. Ik denk dat vele gebruikers ook hun honderden scores niet zomaar even gaan aanpassen…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.