Prijzen strips via internet

DELGADITO schreef:

Wat mij opvalt, maar mischien weet ik niet de juiste wegen te bewandelen, zijn de enorme verschillen in de prijzen van strips.
Zo ben ik bij striphandel BEEDEE in Haarlem beland, de strips waren daar niet geprijsd, want, zo wist de verkoper mij te vertellen, die staan allemaal in de computer, en wees daarbij naar zijn hoofd. Zo vroeg hij voor diverse strips 14,95 terwijl ik die nu gevonden heb via internet voor 3,50!!! Daar kom ik nooit meer. Niet alleen om de prijzen, maar meer vanwege de arrogante en niet geinteresseerde houding van de verkoper, die mij met zijn handen in zijn zakken te woord stond.
Daarnaast struin ik tegenwoordig zowel nederlandse als belgische internetsite’s af op zoek naar boeken. En daarbij valt mij weer op dat in Belgie de strips toch wel voordeliger te verkrijgen zijn dan in Nederland.
Zo kocht ik bij WillisWereld diverse boeken voor een vreselijk leuke prijs,
diverse Millenium’s voor zo’n 3 euro in HC, ook bij Jobart kocht ik diverse HC’s voor lage prijzen, waaronder bijv; Lanfeust van Troy HC voor 4,00, en de Blueberry strippocket’s Drie delen voor 10,00 tesamen.
Naar mijn idee vind ik ze in Belgie doorgaans goedkoper.
Maar wellicht heeft iemand tips over voordelige site’s??

fluiten schreef:

Ik wil in het midden laten of de prijzen in België of Nederland de goedkoopste zijn, maar wat ik wel weet is dat de verzendkosten van België naar Nederland schandalig hoog liggen. X( Je moet al serieus goedkoper betalen om die kosten daaruit te halen. :frowning:

DELGADITO schreef:

Ik heb bij de ene 7,00 verzendkosten betaald en bij een ander 15,00.
Dat is wel een enorm verschil, maar heb bij beide zo’n 20 boeken besteld, dus die verzendkosten vallen wel mee. Ik ben nog steeds aanzienlijk goedkoper uit.