Strips te koop

fluiten schreef:

In afwachting dat dit hier mogelijk is, even bij de “concurrentie” geweest voor het aanbieden van wat strips.

Hier heb je de LINK!

Het voordeel: geen onnodig bieden en geen prijzen die de pan uitrijzen.

Het nadeel: Als er reeds iemand zijn interesse heeft laten blijken voor een strip en die heeft gereserveerd kan jij dat niet zien. Ik speel daar eerlijk in: de eerste die zijn interesse heeft laten blijken krijgt de reservatie. De volgenden een mailtje dat deze strip reeds besproken is.

Laat jullie maar eens goed gaan en weet dat in de komende dagen/weken er nog heel wat bijkomen. De selectie is nl. nog volop bezig.

@ Ignoramus: Je hebt wat gemist, het eten was heerlijk. :wink:

Veter schreef:

Ik heb heel je pakket eens doorsnuisterd, voorlopig niets wat op mijn verlanglijstje staat…

simonstrip schreef:

Ik heb ook even gekeken, er zit nog wel iets tussen dat ik niet ken, jammer dat de verzendkosten ( van belgië naar nederland) zo hoog zijn dat je soms beter nieuw kunt kopen.

belgianbingo schreef:

interesse in sommige strips maar ik wacht nog even tot mijn bankrekening minder ziekjes is

i_Kdtje schreef:

tis crisis :frowning:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door i_Kdtje
tis crisis :frowning:

Als je die prijzen ziet, dat is toch relatief, niet? :smiley:

ignoramus schreef:

Origineel geplaatst door fluiten

Als ik het goed geroken heb, waren het sardienen met chokoladsaus ? :smiley:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door ignoramus

En bovendien aangebrand. :wink:

i_Kdtje schreef:

Origineel geplaatst door ignoramus

En bovendien aangebrand. :wink:

en warme tomatenketchup

Veter schreef:

Zijn jullie Guust Flater recepten aan het uitwisselen?

i_Kdtje schreef:

overgoten met een vette boerlucht van ronny matton :stuck_out_tongue:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door i_Kdtje
overgoten met een vette boerlucht van ronny matton :stuck_out_tongue:

Het moet wel eetbaar blijven, hé!!! :smiley:

Hermann schreef:

In 't weekend eventjes bestuderen zitten enkele exemplaren tussen en de prijzen zijn zeer democratisch. :))

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Hermann
In 't weekend eventjes bestuderen zitten enkele exemplaren tussen en de prijzen zijn zeer democratisch. :))

Ik kreeg gisteren een mailtje dat ik onder de prijs zou verkopen. Dat kwam wel van één van die mannen die monsterlijke bedragen vragen. :smiley:

Project_Z schreef:

Ik kreeg gisteren een mailtje dat ik onder de prijs zou verkopen. Dat kwam wel van één van die mannen die monsterlijke bedragen vragen. :smiley:

Dat zijn “hun” zaken toch niet… 8o
Als jij tevreden bent met je “lage” gevraagde prijs en je klant is blij met zijn “lage” betaalde prijs, dan is er toch geen probleem… verkoper en klant allebei tevreden… ?(
Als de “marktplaats” van stripinfo.be van start gaat, hoop ik dat die gespaard blijft van “handelaars”… :rolleyes:

i_Kdtje schreef:

Origineel geplaatst door Project_Z

Dat zijn “hun” zaken toch niet… 8o
Als jij tevreden bent met je “lage” gevraagde prijs en je klant is blij met zijn “lage” betaalde prijs, dan is er toch geen probleem… verkoper en klant allebei tevreden… ?(
Als de “marktplaats” van stripinfo.be van start gaat, hoop ik dat die gespaard blijft van “handelaars”… :rolleyes:

ijdele hoop, die zal niet gespaard blijven.

weet je wat het beste is, een stripbeurs. dan is het man tegen man. dan kan je vragen, bieden en afbieden tot je over de prijs er uit zijt. dan heb je ook de strip int echt gezien, en zijt ge zeker van een bepaalde waarde.

het grote probleem is dat “sommige” handelaars grote pakken strips kopen, een poos laten liggen en dan voor super veel geld op de markt brengen. het is hier al genoeg gezegd, het is hun volste recht. en dat zal hier ook gebeuren, tewaar ze ontmaskerd zullen worden en van de marktplaats zullen verwijderd worden. dit is mijn mening, niet mijn oordeel.

mi-jah schreef:

Hoi Fluiten, kan ik hier ook mn interesses doorgeven?
En wat zijn de verzendkosten naar NL?

:slight_smile:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door mi-jah
Hoi Fluiten, kan ik hier ook mn interesses doorgeven?
En wat zijn de verzendkosten naar NL?

:slight_smile:

Mag je altijd doen naar " fluiten64 at gmail punt com " als je wilt. (at en punt vervangen, hé. :wink: )

De verzendprijzen liggen hoog (€ 6.30) voor kleine hoeveelheden (dan bedoel ik een strip op 3) en relatief laag (€ 13.00 tot 10 kg) als je er meer koopt.

Wil je de tarieven in detail dan kan je altijd hier en (http://www.post.be/taxipost/nl/consumer/kilopostinternational.html) klikken voor meer info.

belgianbingo schreef:

De prijzen zijn heel schappelijk, inderdaad, maar de laatste maand heb ik iets teveel op eBay rondgehangen… en om over die stripinvasie van december nog niet te beginnen…

fluiten schreef:

Blijkbaar zijn die prijzen heel democratisch, want dat gaat daar een rotvaart 8o

Ik kan amper bijbenen.

En blij toe, plaats voor nieuwe strips. (Zonet de laatste Vae Victis bij mijn SSZ gaan halen, zie.)