Surya schreef:
Lijst bovenaan geüpdate met verkochte delen en verduidelijking
Surya schreef:
Lijst bovenaan geüpdate met verkochte delen en verduidelijking
adinda schreef:
Jammer… ![]()
$tripofiel schreef:
Op de beurs heb je veel kans dat je hem vind, hoor! ![]()
Normale prijs is voor de boek zonder map 15 & met map ongeveer 30.
Surya schreef:
Ah, ik wist niet dat die zonder map bestond?
adinda schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
Op de beurs heb je veel kans dat je hem vind, hoor! ![]()
Normale prijs is voor de boek zonder map 15 & met map ongeveer 30.
Ik zal daar eens kijken, ik zou hem heel graag hebben. De wanordelijke heb ik al een hele tijd, de andere twee heb ik besteld via Hermelijn (in het frans), dus het zou leuk zijn…
Bedankt voor de info!
En ik zie wel wat betreft die map, ik weet niet hoe die er precies uitziet, want ik heb het boek nog niet kunnen inkijken…
$tripofiel schreef:
Ik kan een aantal contacten aanspreken om hem mee te brengen, als ik me goed herinner staat hij bij SSZ Pierke zonder map aan 15 (met map weet ik niet).
Als je hem echt goedkoop vinden wel moet je naar NL beurzen gaan, want daar vind je heel veel Talent aan dumpprijzen… ![]()
Surya schreef:
Wat een mooie samenwerking is dat hier alweer ![]()
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Wat een mooie samenwerking is dat hier alweer ![]()
$tripofiel is tenminste een Gentlemen. Iets wat je niet van iedereen kan zeggen op dit forum. Dingen beloven en dan afkomen dat die reeds weg zijn. Pfuh.
![]()
adinda schreef:
Ik kan een aantal contacten aanspreken om hem mee te brengen, als ik me goed herinner staat hij bij SSZ Pierke zonder map aan 15 (met map weet ik niet).
~
Als het niet teveel moeite is… want je hebt al zoveel werk met de beurs. Anders ga ik zelf eens naar Pierke, ik ben daar vroeger veel geweest, ik woonde daar vlakbij.
Ik vind het wel tof hoor, uiteindelijk ken ik jullie niet en jullie mij niet, dus alleszins bedankt voor de moeite! :]
Helaas, iemand was je voor via PM (hij vroeg al om 'm te kopen voor jij prijs vroeg). Dat had ik nog niet gezien )
~
Ja, ik ben daar zo nen pipo in, altijd te laat… ![]()
Surya schreef:
't school maar 6 minuten, dus blijven proberen, op den duur zal je snel genoeg zijn ![]()
Centauri167 schreef:
Als je hem echt goedkoop vinden wel moet je naar NL beurzen gaan, want daar vind je heel veel Talent aan dumpprijzen… ![]()
Ken je soms een goede Nederlandse beurs die ook op een zaterdag open is, waar veel talent strips te vinden zijn en die liefst in het zuidelijke deel van Nederland te vinden is.
Hele boterham, alvast bedankt voor de moeite. ![]()
Project_Z schreef:
Valkenswaard (gewoonlijk eind augustus)
Centauri167 schreef:
Origineel geplaatst door Project_Z
Valkenswaard (gewoonlijk eind augustus)
Is hier vlakbij. ![]()
De Nederlanders zijn precies slimmer dan de Belgen want hun beurzen zijn ook op zaterdag open.
Op hun site staat nog wel steeds de info van de beurs van 2009.
Zeker dat er dit jaar ook één doorgaat ?
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door Centauri167
Ken je soms een goede Nederlandse beurs die ook op een zaterdag open is, waar veel talent strips te vinden zijn en die liefst in het zuidelijke deel van Nederland te vinden is.
Laat me eens uw verlanglijstje weten dan kan ik uitkijken, want de meeste beursen die de moeite zijn is al vlug 2u rijden vanuit Gent! ![]()
aue schreef:
Surya, ik heb u een PM gestuurd. Ik ben wel geïnteresseerd in een paar reeksen.
Centauri167 schreef:
Origineel geplaatst door Centauri167
Laat me eens uw verlanglijstje weten dan kan ik uitkijken, want de meeste beursen die de moeite zijn is al vlug 2u rijden vanuit Gent! ![]()
Vriendelijk dat je me wil helpen, maar ik doe dat liever zelf.
Ik ben nogal ne moeilijke, geen perfecte staat en ik laat het liggen.
$tripofiel schreef:
Geen probleem, voor wie nog enkele Talenten zoekt zitten er (Sorry voor de onderbreking...) een aantal tussen??? ![]()
Centauri167 schreef:
Weet je soms de datum van de volgende stripbeurs in Gent, wie weet neem ik dan eens verlof en kom ik af.
Surya schreef:
Zijn er mensen die naar de beurs komen die er niet lang zullen zijn, en zo ja, van/tot welk uur?
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.