Dat zal dan nog wel een tijdje duren voor Google ze effectief toont in de zoekresultaten.
Je kan het adres ook hier en daar wat achterlaten op andere sites, zodat de Google-crawlers dat adres ook daar tegenkomen. Hier in het forum was dus al een goed begin.
Ik zou nog een hele hoop foto’s van de winkel toevoegen, maar eerst eens vragen aan Dirk dat hij wat orde schept in de chaos alvorens foto’s te trekken.
En geen foto’s van Dirk posten, dat zou nogal afschrikken.
Het begin mag zeker gezien worden, al is er natuurlijk nog veel werk aan de winkel. Alleen de achtergrondkleur, die vind ik persoonlijk niet mooi, zelf lelijk.
Ziet er niet slecht uit. Let er wel op dat lichte letters op een donkere achtergrond over het algemeen minder goed leesbaar zijn dan donkere letters op een lichte achtergrond.
Persoonlijk zou ik ook de ligging en de kaart onder Contact zetten in plaats van bij de openingsuren.
Bij tweedehands heb je ook nog wat plaats om foto’s van enkele prominente stukken te plaatsen, misschien dat het ook wel volk aantrekt…
Origineel geplaatst door spock
Ik zou nog een hele hoop foto’s van de winkel toevoegen, maar eerst eens vragen aan Dirk dat hij wat orde schept in de chaos alvorens foto’s te trekken.
Ziet er al goed uit! De menu-items zou ik wat groter maken (je hebt immers nog ruimte genoeg) en de kaart wel degelijk bij de openingsuren laten staan (gezien je opzet van het contactformulier).
Onder het menu ‘contact’ krijg je de volgende tekst:
“Heb je nog een ontbrekende item in uw verzameling of
wens je op de hoogte te blijven van onze activiteiten,
mail ons!”
Dat zou ik verNederlandsen (ook lekker krom NL ja) in:
“Heb je nog een ontbrekend item in je verzameling of
mail ons!”
of:
“Heeft u nog een ontbrekend item in uw verzameling of
wenst u op de hoogte te blijven van onze activiteiten,
mail ons!”
of meervoud maken:
“Heb je nog ontbrekende items in je verzameling of
mail ons!”
“Het voordeel is dat de klantenkaart in de winkel blijft dus kan je ze niet verliezen en wordt steeds ingevuld bij een nieuwe aankoop. Als ze vol is kan de korting variëren van 7 tot 20% naargelang het besteedde bedrag per maand !”
“het besteedde bedrag” moet natuurlijk zijn “het bestede bedrag”
Maar daarenboven “bekt” deze tekst niet zo goed.
Suggestie:
“De klantenkaart blijft in de winkel, waar ze bij elke nieuwe aankoop wordt aangevuld.
Je kan ze dus niet verliezen !
Bij een volle klantenkaart krijg je op je volgende aankoop een korting tussen 7 en 20 % van het bedrag op je klantenkaart.”
Misschien nog iets meer uitleg over die klantenkaart. Persoonlijk hou ik daar niet zo van, een korting tussen de 7-20%, is natuurlijk wel een serieus verschil.
Dus misschien meer info over wanneer men juist welk percentage krijgt.
Allezins, als ik tijd heb kom ik de winkel zeker eens bezoeken met mijn wederhelft.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.