Nieuwe website

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Ik zal dat eens proberen uitleggen:

• 0 tot 12,5/m = 7%
  • 12,5 tot 25/m = 10%
  • dan 25/m = 10%

• dan 25/w = 15%

• dan 50/w = 20%

Kweet niet of je alles begrijpt?

Dus, als je meer dan 600 Euro per jaar gekocht hebt krijg je 20%? Dat lijkt me een stevig weerwerk als ik het met het vrouwtje over het stripbudget moet hebben. Hoe meer ik koop hoe meer ik korting krijg. :smiley:

spock schreef:

• 0 tot 12,5/m = 7%
  • 12,5 tot 25/m = 10%
  • dan 25/m = 10%

• dan 25/w = 15%

• dan 50/w = 20%

m = maand en w = week.

Dirk rekent uit hoeveel je gemiddeld per maand of per week spendeert in zijn winkel, en zo krijg je meer of minder percent.

Ik begrijp het alleszins $tripofiel. :wink:

Betty Boop doet dat ook, maar ik weet niet welke bedragen hij hanteert. Ik heb er meestal 15% (soms eens 20%). Maar dit volledig terzijde. 8)

$tripofiel schreef:

Indeed, hoe meer je kopt hoe meer %! :))

spock schreef:

Goal ! :wink:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door spock

Goal ! :wink:

Dat was nu echt een inkoper, zie. 8)

Rutger schreef:

Dat zijn aardige kortingen…

Mag zelf ook niet klagen…Ik krijg bij mijn SSZ standaard 15% ongeacht hoeveel ik koop.

Haha… maar ik zit met mijn uitgaven toch wel met enige regelmaat in de bovengenoemde 20% box.

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door Centauri167
Misschien nog iets meer uitleg over die klantenkaart. Persoonlijk hou ik daar niet zo van, een korting tussen de 7-20%, is natuurlijk wel een serieus verschil.
Dus misschien meer info over wanneer men juist welk percentage krijgt.

Allezins, als ik tijd heb kom ik de winkel zeker eens bezoeken met mijn wederhelft.

Zou ik het dan verduidelijken op de site, of niet? ?(

Royale de luxe schreef:

Origineel geplaatst door spock

• 0 tot 12,5/m = 7%
  • 12,5 tot 25/m = 10%
  • dan 25/m = 10%

• dan 25/w = 15%

• dan 50/w = 20%

m = maand en w = week.

Dirk rekent uit hoeveel je gemiddeld per maand of per week spendeert in zijn winkel, en zo krijg je meer of minder percent.

Ik begrijp het alleszins $tripofiel. :wink:

Betty Boop doet dat ook, maar ik weet niet welke bedragen hij hanteert. Ik heb er meestal 15% (soms eens 20%). Maar dit volledig terzijde. 8)

Dat is een meer dan mooie korting zeg…

woelfie schreef:

Om over een heel jaar 20% te krijgen, zit je dus aan 2500 euro op een jaar.
Da’s vooral ook een mooie uitgave !

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door woelfie
Om over een heel jaar 20% te krijgen, zit je dus aan 2500 euro op een jaar.
Da’s vooral ook een mooie uitgave !

En dan zit je daar plots met een bedrag van €500! Wat moet je daar dan nog mee kopen? Na €2500 is 't interessantste materiaal toch wel weg dunkt me… :stuck_out_tongue:

Centauri167 schreef:

• 0 tot 12,5/m = 7%
  • 12,5 tot 25/m = 10%
  • dan 25/m = 10%

• dan 25/w = 15%

• dan 50/w = 20%

euro bijzetten zou het simpeler maken

Centauri167 schreef:

Origineel geplaatst door fluiten

• 0 tot 12,5/m = 7%
  • 12,5 tot 25/m = 10%
  • dan 25/m = 10%

• dan 25/w = 15%

• dan 50/w = 20%

Dus, als je meer dan 600 Euro per jaar gekocht hebt krijg je 20%? Dat lijkt me een stevig weerwerk als ik het met het vrouwtje over het stripbudget moet hebben. Hoe meer ik koop hoe meer ik korting krijg. :smiley:

Denk dat je jaarbudget en kortingspercentage niet kloppen.

50 euro/ week = 52 x 50 = 2600 euro, een klein verschilletje van 2000 euro.

Centauri167 schreef:

Misschien een stomme vraag, maar zitten er veel klanten aan die 20% korting, kan me dat gewoon moeilijk voorstellen ??

$tripofiel schreef:

Tegenwoordig minder en minder! 8o

Ik heb de aanbieding geplaatst iov, maar of het iets wordt? ?(

Bij de nieuwe strips zit ik nog met een probleem, krijg die TD’s maar niet uitgelijnd? ;(

Iyo74 schreef:

Bij de nieuwe strips zit ik nog met een probleem, krijg die TD’s maar niet uitgelijnd? ;(

Ben je niet eenvoudiger met 1 tabel, bestaande uit 2 kolommen en x aantal rijen? Dan zal het probleem zich niet stellen denk ik…

$tripofiel schreef:

Ga morgen eens iets anders proberen… nu ben ik het even beu! :frowning:

rubgun1 schreef:

Ik vind de website persoonlijk heel mooi. De achtergrond vind ik goed meevallen. Dat kopen per opbod is goed bedacht, zal zeker volk laten terugkomen op de site. Komt er ook de mogelijkheid om nieuwe strips te reserveren, bestellen of zelfs online te kopen?
Het nieuwe strips gedeelte vind ik echter een tegenvaller. Dan heb je je eigen website en moet je toch nog even doorklikken naar een andere. Valt natuurlijk te zien hoe je “nieuwe strips” moet interpreteren. Nieuwe strips of nieuwe strips in de winkel. Ik hou persoonlijk toch nog liever van een foto van de cover met wat uitleg en eventueel de prijs erbij vermeldt.

RubGun1

$tripofiel schreef:

Bedankt voor uw positieve commentaar! :]

En natuurlijk mag je altijd uw verlanglijstje doorsturen, we hebben er reeds verschillende door gekregen die we in de winkel of op beurzen op zoek naar gaan … :))

Indien er nieuwe strips zijn die je wil kan ik ze wel opzij leggen in de winkel of opsturen mits betaling natuurlijk. :wink:

Ik heb er verscheidene uren aan besteed en het resultaat viel toch wel tegen en hebben we besloten om door te sturen naar een site die echt up to date is!!! :stuck_out_tongue:

Ook is er weer een nieuwe (http://stripwinkel-pierke.weebly.com/aanbieding-van-de-week.html), voor degen die het interesseert???