Nieuwe strips deze week 31/10

belgianbingo schreef:

Pats! Boem! Paukenslag! Deze week: 61 nieuwe uitgaves! Dit overzicht is afkomstig van onze vrienden op (Pas verschenen | Stripspeciaalzaak).

Veter schreef:

Maar petje af om dit zo netjes op een rijtje te zetten met de juiste linken. 8o

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Maar petje af om dit zo netjes op een rijtje te zetten met de juiste linken. 8o

Amen!

Leuk om op deze manier een snel overzicht te krijgen van wat ik nog moet aanschaffen! Waarvoor oneindige dank…

Surya schreef:

Inderdaad, zeer handig. Bedankt voor het werk!

the pope schreef:

wekken zo op het eerste zicht mijn interesse:
-XIII mystery (was vrij aangenaam verrast door de mangoest)
-wild bill
-waltz with bashir, al zou ik miss beter gewoon voor de film gaan, eigenlijk een schande dat ik die nog niet gezien heb
-crumb’s genesis: echter al een keer vast gehad, en lijkt me wat veel tekst en naar crumbs normen ontbreekt de madness in de tekeningen precies, misschien kan ik dan toch ook beter het originele boek nog eens lezen :wink:

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Inderdaad, zeer handig. Bedankt voor het werk!

Graag gedaan! Het leuke is ook dat alle strips deze week al in de databank zaten, dus eveneens dank aan de talloze invoerders.

Op mijn verlanglijstje

• Genesis van Crumb
  • Boerke 5
  • Graaf van Skarbek
  • Zeven 6 (de volhouder wint)

Al aangekocht: XIII Mystery - Irina (kan iemand mij misschien in PM de clou uitleggen? ?( )

Verder had Dupuis de overwinning van Franquin in onze verkiezing zien aankomen, getuige de heruitgave van de volledige reeks. :)) Stripinfo begint gezag uit te stralen.

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door belgianbingo
Verder had Dupuis de overwinning van Franquin in onze verkiezing zien aankomen, getuige de heruitgave van de volledige reeks. :)) Stripinfo begint gezag uit te stralen.

Hahaha! :smiley:

Royale de luxe schreef:

SUPER GOED WERK GELEVERD!!

Dikke Merci!

Heb meteen ook maar mijn gewenste albums aangeduid.

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe
SUPER GOED WERK GELEVERD !!

Fantastisch, inderdaad - waarvoor dank.
Je creëert nu natuurlijk wel de verwachting dat we elke week zo’n lijstje gaan krijgen … :smiley:

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door Herbert
Je creëert nu natuurlijk wel de verwachting dat we elke week zo’n lijstje gaan krijgen … :smiley:

Ik kijk met gemengde gevoelens uit naar de weken waar er meer dan 100 strips in de winkel gedropt worden… :slight_smile: Time will tell.

Surya schreef:

We zitten momenteel in de drukste periode, dus veel erger zal het niet worden, denk ik. Tenzij je comics begint op te nemen :slight_smile:

ignoramus schreef:

We zitten momenteel in de drukste periode, dus veel erger zal het niet worden, denk ik. Tenzij je comics begint op te nemen :slight_smile:

geen slecht idee. En mss nog wat naar het engels vertaalde manga :smiley: ?

the pope schreef:

dat mag in het japans zijn ook

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door ignoramus

En weeral worden underground comics uit Moskou over het hoofd gezien, een schande!

T.I.A schreef:

Yep yep :slight_smile: Make Mine Comic 8)

woelfie schreef:

Comics?
Tel gewoon een vijfde van wat in de previews aangekondigd staat (de rest zijn annulaties).
Dat zal toch meer zijn dan een paar tientallen nieuwe uitgaven per week.
Voor november 2009 (toegegeven, inclusief relists) zijn een goede 900 uitgaven gepland.
Succes :smiley:

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door belgianbingo
Origineel geplaatst door ignoramus

En weeral worden underground comics uit Moskou over het hoofd gezien, een schande!
Nee, nee, ik was slechts wat laat met reageren! :smiley: