Nieuwe strips deze week 21/11

belgianbingo schreef:

Zoals op (Pas verschenen | Stripspeciaalzaak) en enkele andere nieuwsbrieven. 35 uitgaves, als ik goed tel.

the pope schreef:

want: duistere steden & donjon

mi-jah schreef:

Holy sh*t, wat een werk weer belgianbingo! 8o
Ik hoop dat je t gaat volhouden…
Wel fijn weer, zo’n overzicht! (y)

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door mi-jah

Zeker weten! Enige nadeel: 't angstzweet barst m’n portemonnee nogal dikwijls eens uit als 't lijstje bekeken wordt. :rolleyes:

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74

Zeker weten! Enige nadeel: 't angstzweet barst m’n portemonnee nogal dikwijls eens uit als 't lijstje bekeken wordt. :rolleyes:
Haha! Jep, ik ken t gevoel! :smiley:
Gelukkig hoef ik niet de hele lijst op de plank te zetten! :stuck_out_tongue:
Ik zie er sowieso al 10 die er niet in komen hier!

Royale de luxe schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74

Haha! Jep, ik ken t gevoel! :smiley:
Gelukkig hoef ik niet de hele lijst op de plank te zetten! :stuck_out_tongue:
Ik zie er sowieso al 10 die er niet in komen hier!

Niet alleen angstzweet, heb er nachtmerries van… :smiley:

damn mijn wanted lijst wordt alleen langer. Gelukkig kan ik maar 1x per maand naar de SSZ.

Maar het blijft dankbaar werk! THx

belgianbingo schreef:

Holy sh*t, wat een werk weer belgianbingo! 8o
Ik hoop dat je t gaat volhouden…

Met plezier gedaan! Vijf weken op rij is al langer dan ik zelf had kunnen voorspellen :smiley:

must-have: Donjon - Stripgids - Hector Umbra (alleen deel 3 en deel 1+2+3 krijgen een box)
benieuwd naar ervaringen met: Corto Maltese - Nausicaa - Duistere Steden - Telescoop - Uchronies - Minderbroederschool

Minst waarschijnlijke aankoop: Suske & Wiske Ijs-cool

Herbert schreef:

Knap werk alweer, Belgianbingo.
We worden verwend.

Komen op m’n verlanglijst:

• De Telescoop
  • Herinneringen aan de Grande Armée
  • De Minderbroedersschool

woelfie schreef:

Origineel geplaatst door belgianbingo
benieuwd naar ervaringen met: Corto Maltese - Nausicaa - Duistere Steden - Telescoop - Uchronies - Minderbroederschool

Zeker niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar Mu (Corto Maltese) vond ik wél echt de moeite. Nogal diepzinnig en filosofisch, maar hier stoorde mij dat niet.
Ik het de eerste uitgave, maar heb gezien dat deze nieuwe druk een heelpak extra pagina’s bevat met achtergrondinformatie. Ik moet dus toch eens een exemplaar van iemand te pakken krijgen te leen om dat eens te lezen. En oh ja, deze uitgave is in kleur.

En Nausicaä vind ik persoonlijk inhoudelijk de beste manga ever (zo niet de beste strip). De reeks al 3 keer herlezen (Engels). Tsja, persoonlijke keuze, hé. Een schitterend verhaal (ooit volgt wel een bespreking) met een ecologische inslag, zonder op één moment belerend of saai over te komen, en qua tekeningen heeft Miyazaki toch lekker
(http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=3653).8):wink:

Buiten Nausicaä (vandaag gekocht) komt waarschijnlijk Duistere Steden en Donjon nog in de collectie.

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door belgianbingo
…en qua tekeningen heeft Miyazaki toch lekker (
[url=http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=3653).8):wink:

Je bedoelde vast en zeker (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=3653) thread… :wink:

woelfie schreef:

Oeps, ja, foutje in de link (maar nu verbeterd).
Die bevinding zal nog wel even meegaan. :smiley: