Nieuwe optie "In bezit"

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Wijnand
De meest simpele oplossing lijkt mij dat ze, tegen een fors bedrag natuurlijk, Surya inhuren om het karwei te klaren.
Gesteld natuurlijk dat Surya hier nog tijd voor en zin aan heeft.
Voor programmeerwerk en communicatie maakt het niet uit waar je je ter werekld bevindt.

Ze hebben me dit gevraagd, maar omdat ik wil vermijden opnieuw belastingplichtig te worden in Belgie, heb ik geweigerd. Een van de belangrijkste redenen dat ik de site verkocht was ook omdat ik vond dat ik niet de benodigde tijd aan het programmeren kon spenderen. Als ik die taak opnieuw zou opnemen, zitten we dus opnieuw met hetzelfde probleem: ofwel duurt het te lang, ofwel heb ik geen vrije tijd meer.

Die twee elementen samengevoegd zorgen ervoor dat ik dit niet wil doen, ook al zou ik het op zich niet erg vinden om verder te werken aan de site. Ik wil niets liever dan de nieuwe versie afgewerkt zien.

Surya schreef:

Origineel geplaatst door StripHens
't Lijkt mij hartstikke leuk als de wisselende studentengroep zich serieus kan inspannen voor deze website in het oplossen/wegwerken van behapbare blokjes wijzigingen. Ik wil graag met jullie in overleg of dit kan bijdragen…

Wel, de nieuwe versie van de site is gebouwd op Laravel (versie 8 denk ik, maar upgraden naar versie 9 zou een werk van 5 minuten moeten zijn) met een front end met Blade templates en VueJS. Al denk ik dat het misschien goed zou zijn als de front end herbouwd zou worden in React met InertiaJS.

woelfie schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Wel, de nieuwe versie van de site is gebouwd op Laravel (versie 8 denk ik, maar upgraden naar versie 9 zou een werk van 5 minuten moeten zijn) met een front end met Blade templates en VueJS. Al denk ik dat het misschien goed zou zijn als de front end herbouwd zou worden in React met InertiaJS.

Volledig mee akkoord :face_with_crossed_out_eyes:

Origineel geplaatst door StripHens
't Lijkt mij hartstikke leuk als de wisselende studentengroep zich serieus kan inspannen voor deze website in het oplossen/wegwerken van behapbare blokjes wijzigingen. Ik wil graag met jullie in overleg of dit kan bijdragen…

DAT begrijp ik wel. 't zou een mooie oplossing zijn om het vooruit te laten gaan, Schitterend idee, StripHens!

Wijnand schreef:

Is er inmiddels al iets meer te melden over de voortgang van het voorstel van Striphens?

Striphens schreef:

Volgens mij is dit (Maurillo Manara - Auteur van strips - stripINFO.be), Wijnand: (Maurillo Manara - Auteur van strips - stripINFO.be)…

Wijnand schreef:

Klopt, maar Manara was slechts het voorbeeld.
Maar wat ik graag zou willen zien is dat “Sorteeropties” wordt uitgebreid met “In bezit”, zodat ik gelijk in beeld krijg wat ik van een auteur heb.

woelfie schreef:

Origineel geplaatst door Striphens
Volgens mij is dit (Maurillo Manara - Auteur van strips - stripINFO.be), Wijnand: (Maurillo Manara - Auteur van strips - stripINFO.be)…

Dit is een fantastische optie.
Jammer genoeg werkt het (nog) niet naar behoren: als ik hetzelfde doe met Rosinski, zie ik enkel zwarte boekjes (in bezit maar nog geen score), en dat niet eens bij alle strips (bv Thorgal enkel bij 6, 8, 11, 16, 17, …) terwijl ik zeker de eerste 20 albums heb.
Maar da’s dus uitkijken tegen dat het goed werkt :slight_smile:

Wijnand schreef:

Ik zie nu wat je bedoelt. Eerst de optie “Alfabetisch” toepassen en voor de naam van het boek kan ik dan zien wat ik bezit. Ik dacht dat enkel de boeken die ik bezit in beeld zouden komen en niet de hele lijst van de auteur. Maar dit kan natuurlijk ook prima. Hartelijk dank.

Ik zie alleen ook dat nog niet alle boeken worden meegenomen.
Het lijkt wel alsof latere drukken niet worden meegenomen.

Surya schreef:

Het lijkt er op dat het enkel werkt als de editie die de query toont ook die is die je bezit, niet als je een andere editie bezit.

Striphens schreef:

Ik zag het ook gisterenavond: met zo’n beetje alle S&W hier, zag ik te weinig boekjes voor Willy’s lijst.
De puzzel wordt opgelost.

Striphens schreef:

15u40 Volgens mij is het nu gefixed. Dat was wel echt een puzzel!
Maar als jij nog iets mist/vreemds ziet in dat overzicht, meld het me…

Wijnand schreef:

-Het werkt perfect!!! Heel hartelijk dank!!!

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Striphens
Dat was wel echt een puzzel!

Ja, het zijn complexe queries met veel tabellen he…