Nieuw onderdeel: nieuw verschenen strips

the pope schreef:

eens helemaal naar beneden scrollen op die pagina..

Strips verschenen in de week van 31/01/2026 - stripINFO.be

Veter schreef:

Week van 1999 is verwijderd. :slight_smile:

$tripofiel schreef:

Zou het eventueel mogelijk zijn om hier de taal onder te verdelen, ik vind dat hier nogal veel franse tussenstaan?

en aangezien ik geen franse aanschaf… :frowning:

the pope schreef:

ik vraag me eerlijk gezegd zelfs af of het wel opportuun is frans- en engelstalige uitgaven daar überhaupt tussen te zetten, als dat uiteindelijk toch maar een arbitraire selectie is.
Nederlandstalig is het vrij volledig, ik zou het daar persoonlijk bij laten (tenzij er ook volledigheid nagestreefd wordt in die andere talen)

Veter schreef:

Ik voeg voortdurend nieuw verschenen Franse strips toe. En de laatste dagen probeer ik er op te letten of ik ook de verschijningsdatum kan terugvinden, en plaats ik die in de “Nieuw verschenen” week.
Maar dat zal inderdaad altijd maar een selectie zijn van de Franse strips, ik denk niet dat ik de volledigheid daar zelfs maar kan benaderen.

Surya schreef:

Het is de bedoeling dat, eens gebruikers kunnen kiezen welke talen wel en niet te zien, dat ze dan kunnen kiezen of ze die daar dus ook al dan niet zien he. Maar het is zeker niet essentieel

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door the pope
ik vraag me eerlijk gezegd zelfs af of het wel opportuun is frans- en engelstalige uitgaven daar überhaupt tussen te zetten, als dat uiteindelijk toch maar een arbitraire selectie is.
Nederlandstalig is het vrij volledig, ik zou het daar persoonlijk bij laten (tenzij er ook volledigheid nagestreefd wordt in die andere talen)

Ik zou me hier bij aansluiten. Oorspronkelijk was het idee om de Stripinvasie van de Stripspeciaalzaak op het forum te brengen, aangevuld met gegevens van stripwinkels. Met de anderstaligen erbij kunnen we die volledigheid niet nastreven, en verliest het een beetje aan aantrekkingskracht. Just my two cents.

Misschien een klein vraagje, maar is het mogelijk om de covers van de verschenen albums op die pagina te laten verschijnen? Dat ziet er dan ook veelbelovender uit.

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door belgianbingo
Ik vraag me eerlijk gezegd zelfs af of het wel opportuun is Frans- en Engelstalige uitgaven daar überhaupt tussen te zetten, als dat uiteindelijk toch maar een arbitraire selectie is.
Nederlandstalig is het vrij volledig, ik zou het daar persoonlijk bij laten (tenzij er ook volledigheid nagestreefd wordt in die andere talen).

Ik zou me hier bij aansluiten.

Ik ook. Die extra talen maken het overzicht ook euh … onoverzichtelijk.

Deecee1 schreef:

Origineel geplaatst door Herbert
Origineel geplaatst door belgianbingo
Ik vraag me eerlijk gezegd zelfs af of het wel opportuun is Frans- en Engelstalige uitgaven daar überhaupt tussen te zetten, als dat uiteindelijk toch maar een arbitraire selectie is.
Nederlandstalig is het vrij volledig, ik zou het daar persoonlijk bij laten (tenzij er ook volledigheid nagestreefd wordt in die andere talen).

Ik zou me hier bij aansluiten.

Ik ook. Die extra talen maken het overzicht ook euh … onoverzichtelijk.
Mag ik er ook bij ? :slight_smile:

Iyo74 schreef:

Voor mij mag het Frans e.d. ook vervallen tot er selectiemogelijkheid is.

woelfie schreef:

Als fervent mangalezer kan ik enkel vaststellen dat er véél meer verschijnt in het Frans en het Engels.
Daarom, of nee wacht, ondanks dat kan ik me wel vinden bij een overzicht in enkel het Nederlands… tot de taalkeuze er is, uiteraard.

Surya schreef:

Ik zal het aanpassen zodat

• Covers getoond worden
  • Standaard enkel NL uitgaves getoond worden, maar de andere optioneel ook