Nieuw

$tripofiel schreef:

Zou het mogelijk zijn om een knop onder/boven aangekondigd NIEUW te plaatsen met alle nieuwe strips die dan een maand of zo blijven staan? ?(

Zou gemakkelijker zijn om collectie bij te houden/aan te vullen… :frowning:

Royale de luxe schreef:

moet die dan niet aan het jaartal gekoppeld worden?

Hier worden nogal oude strips ingeboekt en het zou leuk zijn dat we die dan niet terug zien.

zeg maar als ik het verkeerd heb.

$tripofiel schreef:

Oei, ja ik bedoel strips die -ik zeg maar iets- vanaf vandaag in de SSZ te vinden is!?

Als je erop klikt dat je nu alle strips krijgt die vanaf een maand terug verschenen zijn of zoiets… :slight_smile:

belgianbingo schreef:

Dat zijn 1000 strips per jaar op de Nederlandstalige markt alleen.

$tripofiel schreef:

Ze worden er hier toch ook bijgevoegd, dus waarom niet??? ?(

belgianbingo schreef:

Misschien een tread op het forum? Iets als:

WEEK VAN 21 JUNI 2009

(Wachten op een eiland 1 Wachten op een eiland - stripINFO.be) - Marc Legendre
(Jommeke - Uitgaves van deel 55 Tita Telajora - stripINFO.be) - Jef Nys (herdruk)
(Jommeke - Uitgaves van deel 56 De vruchtenmakers - stripINFO.be) - Jef Nys (herdruk)
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=17182) - Jef Nys (herdruk)
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=7773) - Jef Nys (herdruk)
(Blake en Mortimer - Uitgaves van deel 4 Het geheim van de grote pyramide, Deel 1 - stripINFO.be) - Edgar-Pierre Jacobs (herdruk)
(Kari Lente (Fenix) 8 De zingende oester - stripINFO.be)
(Arendsklauw 3 De Payroll Wagon - stripINFO.be)
(Alex - Uitgaves van deel 28 De verdwenen stad - stripINFO.be)

etc

info: (Pas verschenen | Stripspeciaalzaak)

$tripofiel schreef:

Zou ook goed zijn, als je maar in een oogwenk ziet wat er verschenen is om zo te kunnen oordelen wat je al dan niet nog moet aanvullen. :]

Iyo74 schreef:

Ik ben zeker dat zoiets reeds lang op het ‘lijstje’ van Surya staat. Misschien is het wel mogelijk / niet veel werk om alle nieuw verschenen albums van 2009 op te lijsten? Dan blijft de invoer van oude albums buiten die lijst. Maar misschien is het veranderen van albums van ‘aangekondigd’ in ‘verschenen’ wel een groter probleem… Geduldig afwachten maar.

Surya schreef:

Ik heb een aantal ideeën van hoe ik het kan doen, ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.

$tripofiel schreef:

Geen probleem, we weten dat je al werk hebt met

Dus wachten we vol ongeduld…

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Zou ook goed zijn, als je maar in een oogwenk ziet wat er verschenen is om zo te kunnen oordelen wat je al dan niet nog moet aanvullen. :]

Vraag de nieuwsbrief aan van “De Striep” of van “de Stripkever” en dan krijg je Wekelijks/drie maal per maand een mail met alle nieuwe uitgaven van dat moment

Surya schreef:

Ik heb gisterenavond vlug de databank en de nodige pagina’s aangepast, zodat de data toch al bijgehouden worden (aanmaak en wijziging van een strip). Je kan ze wel nog niet zien, da’s voor later :slight_smile:

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Ik heb gisterenavond vlug de databank en de nodige pagina’s aangepast, zodat de data toch al bijgehouden worden (aanmaak en wijziging van een strip). Je kan ze wel nog niet zien, da’s voor later :slight_smile:

Sadistje!

$tripofiel schreef:

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door Surya

Sadistje!
Dat komt nog
En er zijn voorlopig nog niet bepaald veel strips waar die gegevens al in zitten, dus er valt nog niet veel mee aan te vangen he.

Surya schreef:

(http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=3774)