Spellingsfouten zijn geen taalfouten, al moeten ze worden voorkomen. Spelling is een kwestie van afspraak (normering, standaardisatie) en afspraken kunnen veranderd worden. Taalfouten gaan in tegen de structuur, ja het wezen van een taal. Bij dat soort fouten begin ik te steigeren.
Hans, hierbij wil ik je even laten steigeren! Het woord spellingsfout bestaat in het Nederlands niet. Het correcte woord is spelfout. Dus een taalfout!!
Nu je gaat steigeren, merken ze dat in België ook?
die heb ik al lang (aar ik denk dat het nogal zeldzaam is want er zijn er niet veel van gemaakt vermoed ik)
kweet allesinds dat de tekenaar de broer van de zanger is en ik denk dat die gast een politicus is nu (hij is allesinds in de laatste show eens binnen komen vallen en toen babbelden ze over zijn enige strip en toevallig had ik die :p)
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.