hego schreef:
Ik zoek nog steeds naar deze twee:
YTHAQ 2 HC
HET DERDE TESTAMENT 2 HC
Dus ais iemand iets weet, laat maar horen ???
hego schreef:
Ik zoek nog steeds naar deze twee:
YTHAQ 2 HC
HET DERDE TESTAMENT 2 HC
Dus ais iemand iets weet, laat maar horen ???
Hermann schreef:
Welke ik heel graag nog zou willen :
Biggles 21 : Het laatste konvooi
Zoeloeland 6 : De drakenkam
Michel Vaillant onuitgegeven toppers 2 : De Labourdets : Jij..nog hij
(Ben wel in bezit van de 1ste druk 1967 in zeer goede staat )
Wanted 6 : Andale Rosita
Bob Morane ( Lefranq )
9 : De jacht vd dinosaurussen
10 : De verzonken gallei
12 : De vijand onder zee
14 : De club vd lange messen
15 : De vloek van Nosferat
( deze tegen een goede prijs )
Red Road 7 : Wakan (HC)
Surya schreef:
Op mijn verlanglijstje staan vooral strips die nog niet in het Nederlands verschenen zijn, voor de rest zoek ik nog enkele delen van de Duistere Steden.
qwerty schreef:
Ik zoek al een tijdje deze albums
Ythaq 1 HC
Roodhaar 3 HC - Talent
Hermann schreef:
Origineel geplaatst door qwerty
Ythaq 1 HC
Roodhaar 3 HC - Talent
Roodhaar 3 SC deze week gekocht op 2de hands.be
Iyo74 schreef:
Vae Victis 9 (SC)
Konvooi 6 (SC)
Met de hele goede hoop dat die binnenkort in m’n kast staan…
Verder tracht ik geen reeksen meer te beginnen waarvan ik weet dat het zo goed als onmogelijk is om ze volledig te hebben; er bestaat goed materiaal genoeg!
T.I.A schreef:
Verder tracht ik geen reeksen meer te beginnen waarvan ik weet dat het zo goed als onmogelijk is om ze volledig te hebben; er bestaat goed materiaal genoeg!
Die belofte maak ik ook elk opkomend nieuwjaar… ![]()
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door T.I.A
Die belofte maak ik ook elk opkomend nieuwjaar… ![]()
En toch breek ik die belofte elk jaar opnieuw…
i_Kdtje schreef:
de eerste van het kristallen zwaard, in luxe
qwerty schreef:
Origineel geplaatst door Hermann
Origineel geplaatst door qwerty
Ythaq 1 HC
Roodhaar 3 HC - Talent
Roodhaar 3 SC deze week gekocht op 2de hands.be
De SC bezit ik al, dus de serie is wel compleet maar het is toch mooier als alles HC is
pacman schreef:
Blacksad 1 8o
Vind ik maar niet voor een deftige prijs. Bij voorkeur SC.
Ik heb de HC editie van het nieuwsblad gemist, en in de winkel kun je alle HC’s van het nieuwsblad kopen, behalve die van blacksad :o.
Volgens de mensen van de poort is deze uitverkocht, en wachten ze tot hij herdrukt wordt. Hoe lang gaat dat duren?
Op E-bay enkel dure edities of franstalige edities, maar wil hem bij graag nederlandstalig omdat ik de andere al in’t nederlands heb.
voske44 schreef:
Origineel geplaatst door pacman
Blacksad 1 8o
Ik heb de HC editie van het nieuwsblad gemist, en in de winkel kun je alle HC’s van het nieuwsblad kopen, behalve die van blacksad :o.
Volgens de mensen van de poort is deze uitverkocht, en wachten ze tot hij herdrukt wordt. Hoe lang gaat dat duren?
Op E-bay enkel dure edities of franstalige edities, maar wil hem bij graag nederlandstalig omdat ik de andere al in’t nederlands heb.
ik vind de normale prijs bij een gewone strip winkel ( wonderland, betty boop)
vrij goe 7,95 zowiets??
voske44 schreef:
mijn meest begeerde strip zijn de prachtige edities van de marvel masterworks http://www.marvelmasterworks.com/
ik zag er eens een zeer mooie versie van staan van de silver surfer maar het geld was op maar ja ik denk dat ik er een paar zal bestellen via bookdepository of zo…
T.I.A schreef:
Origineel geplaatst door voske44
mijn meest begeerde strip zijn de prachtige edities van de marvel masterworks http://www.marvelmasterworks.com/
ik zag er eens een zeer mooie versie van staan van de silver surfer maar het geld was op maar ja ik denk dat ik er een paar zal bestellen via bookdepository of zo…
Ik heb er een paar zien staan aan redelijke afgekorte prijs in Betty Boop… (Hulk geloof ik)
Deze komen zelfs volgende week terug uit (herdruk)
Marvel Masterworks: The Invincible Iron Man Vol. 1 2nd Ptg HC
Marvel Masterworks: The Invincible Iron Man Vol. 1 2nd Ptg HC
en hier zijn er een heleboel te koop aan héél aantrekkelijk tarief…
(http://www.cheap-comics.com/tpb-hc-masterworks-c-21_64.html) (scrollen en je ziet er een paar of op de naam van een held klikken vb silfer surfer en dan zie je er twee staan… )
![]()
i_Kdtje schreef:
Blacksad 1 8o
die van de morgen heb ik niet gemist ![]()
maar die van het nieuwsblad wel precies ![]()
pacman schreef:
ik zal eens in de betty boop gaan kijken vandaag dan!
en ja, de morgen of 't nieuwsblad, voor mij is dat het zelfde. Wij hebben altijd alleen maar Gazet Van Antwerpen gehad (met als gevolg een volledige gva stripcollectie :D)
i_Kdtje schreef:
ik zal eens in de betty boop gaan kijken vandaag dan!
en ja, de morgen of 't nieuwsblad, voor mij is dat het zelfde. Wij hebben altijd alleen maar Gazet Van Antwerpen gehad (met als gevolg een volledige gva stripcollectie :D)
tjah, ik heb blijkbaar iets gemist in mijn leven. een volledige GVA-stripcollectie ;(
ge moet eens bellen naar de redactie van GVA,die die collectie hebben uitgegeven en zeggen dat ze blacksad vergeten zijn. ![]()
pacman schreef:
vrees dat ik dat wel zal moeten doen, want ook in de betty boop kreeg ik het zelfde te horen: blacksad 1 uitverkocht, wachten op herdruk.
tsss.
i_Kdtje schreef:
vrees dat ik dat wel zal moeten doen, want ook in de betty boop kreeg ik het zelfde te horen: blacksad 1 uitverkocht, wachten op herdruk.
tsss.
er staat op
qoop.nl
eentje te koop
7,95
$tripofiel schreef:
tsss.
Ben je al bij SSZ Pierke geweest? ?(
Heb hem daar al verschillende keren tegengekomen, moet morgen toch eens binnengaan… :))
Dan kijk ik voor de volgende nummers:
Laat morgenavond iets weten & degene die ik vind laat ik opzij leggen! :]
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.