Alle jaren met alle covers. Klik maar op “choix de l’hebdo” en dan op “Kuifje weekblad”. 8o
Beste Veter. Dit brengt je toch wel op andere gedachten, hoop ik.
omdat er toch vraag naar is en ik in mijn nieuwe taak als moderator ook een steentje wil bijdragen aan deze site ga ik op mijn gemakje aan dit huzarenstuk beginnen, recentste eerst en zo naar beneden… 8)
Bestaat er geen mogelijkheid om deze reeks onder te verdelen per jaar? Wetende dat dit weekblad ergens half 20ste eeuw is begonnen gaat dit nogal een lijst geven (als je nog maar 50 jaar x 52 weken neemt, dat weet ja al wat ik bedoel 8o. )
Voorstel is dus hetvolgende;
Een titelreeks “kuifje Weekblad” met daaronder alle jaren van uitgave
Klik je op een van die jaren, alle nummers verschenen in dat jaar.
Dit vergt waarschijnlijk wel enige aanpassing in het programma.
of wat mss het dichst aanleunt bij Fluiten zijn idee:
1 reeks Kuifje- weekblad met 48 strips met de jaargang als titel
en dan per deel van dat jaar een alternatieve uitgave
Origineel geplaatst door frodo76
of wat mss het dichst aanleunt bij Fluiten zijn idee:
1 reeks Kuifje- weekblad met 48 strips met de jaargang als titel
en dan per deel van dat jaar een alternatieve uitgave
Hoe gaan jullie het doen met de bundelingen van kuifje, als ik me niet vergis zijn al van af het begin de belgische nummers gebundeld. De nederlandse nummers zijn vanaf ongeveer 1975 gebundeld. Verder zijn er (dacht ik) nog kleine bundelingen met minder nummers erin. Hoe dachten jullie dit te doen?
Origineel geplaatst door simonstrip
Hoe gaan jullie het doen met de bundelingen van kuifje, als ik me niet vergis zijn al van af het begin de belgische nummers gebundeld. De nederlandse nummers zijn vanaf ongeveer 1975 gebundeld. Verder zijn er (dacht ik) nog kleine bundelingen met minder nummers erin. Hoe dachten jullie dit te doen?
Mijn angst wordt bewaarheid. Er is nu nog maar 3 jaar ingebracht en heb je al eens gezien wat een lange lijst dat wordt? Dat beloofd als alle jaargangen erop staan.
Voor mijn part mag je elke jaargang een alternatieve reeks geven, als de mensen dat goed vinden, maar 1 deel per jaargang en dan alternatieve titels vind ik niet goed.
Dat is idd de mooiste & duidelijkste oplossing. De vraag is natuurlijk hoe gemakkelijk of moeilijk dit te realiseren is.
Het zou ook van pas komen voor die andere tijdschriften natuurlijk…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.