(Zoeken naar strips en meer... - stripINFO.be) zie ik dat de reeks een leemte laat voor de jaargangen 19 tot en met 25 ( 1964 - 1970). Daarvan bezit ik er nu juist een aantal.
Wordt dit nog aangevuld ?
Weet er ook iemand wat de waarde is van deze Kuifje tijdschriften of waar men dat ergens kan vinden ?
Origineel geplaatst door Deecee1
(Zoeken naar strips en meer... - stripINFO.be) zie ik dat de reeks een leemte laat voor de jaargangen 19 tot en met 25 ( 1964 - 1970). Daarvan bezit ik er nu juist een aantal.
Deze hadden er al moeten instaan, maar een accuut gebrek aan tijd wegens vééééél te drukke weken, zorgen ervoor dat dit een beetje vertraging oploopt. Ik doe m’n best om dit zo snel ogelijk in orde te brengen (zal eens wat ander werk langs de kant schuiven)…
Ik kijk wel uit naar de covers die je daarvan kan toevoegen, want ze zijn moeilijk te vinden (of er is behoorlijk wat werk aan).
Origineel geplaatst door Iyo74 Origineel geplaatst door Deecee1
Deze hadden er al moeten instaan, maar een accuut gebrek aan tijd wegens vééééél te drukke weken, zorgen ervoor dat dit een beetje vertraging oploopt. Ik doe m’n best om dit zo snel ogelijk in orde te brengen (zal eens wat ander werk langs de kant schuiven)…
Ik kijk wel uit naar de covers die je daarvan kan toevoegen, want ze zijn moeilijk te vinden (of er is behoorlijk wat werk aan).
Ik waardeer ten zeerste het werk dat je hieraan besteedt.
Daar ben ik van overtuigd. Ik bewaar dan ook alle m’n covers in groot formaat. Kwestie van voorzien te zijn (jammer wel dat ik een jaar geleden bij een computercrash er een paar duizend ben kwijtgespeeld).
Origineel geplaatst door Veter
Ook hier worden enkele tienduizenden covers bewaard op groter formaat, voor het geval dat…
Hmmmm…ik vermoed dat de angst Surya terstond om het hart slaat als hij dit leest. Dat zal een serieuze aanslag worden op serverruimte & bandbreedte eens die functie beschikbaar komt.
'k Wil je niet ontmoedigen, integendeel: hoe sneller hoe beter wat mij betreft!
Maar toch: neem 40kb per afbeelding erbij (in de veronderstelling dat je de huidige ook bewaart) dan is dat 40kb x 75000 (lage schatting) = 3000000kb erbij. Da’s toch niet niets hé…
Ik denk dat dit wat onderschat is. Als je covers wil tonen op toch een beetje deftige grootte, zodat je wat details kan onderscheiden (genre ZD, Bedetheque, comicbookdb), zit je eerder tussen 40-100kb per cover (bij comicbookdb is 100kb trouwens de max. bestandsgrootte die je mag uploaden). En dan zit je al snel eerder in de buurt van de 10GB.
Maar in deze tijden kan dat toch niet zo’n probleem meer zijn. Ik heb bij Servage 750GB, waar ik uiteraard maar een fractie van gebruik.
Ik weet dat Belgische bedrijven soms fortuinen vragen voor wat hostingruimte, maar er moeten toch dedicated servers te vinden zijn die wat ruimte bieden én aan betaalbare prijzen?
servage waar veter van spreekt, geeft 7500 gb traffiek per maand, daar kom je toch niet snel aan?
godaddy biedt een unlimited formule aan voor 13 euro per maand ofzo
Origineel geplaatst door the pope
servage waar veter van spreekt, geeft 7500 gb traffiek per maand, daar kom je toch niet snel aan?
godaddy biedt een unlimited formule aan voor 13 euro per maand ofzo
Ik zou eens moeten checken hoeveel traffiek ik tegenwoordig haal, geen idee eigenlijk, maar ik denk niet dat we zo gigantisch ver van die 7.5 GB zitten hoor. En GoDaddy, daar heb ik enkel zeeer slechte dingen over gehoord. Goedkoop, dat wel. De enige manier dat ze dat zo goedkoop kunnen maken is door veeeel websites op 1 server te zetten, en dan gaan we klanten krijgen da’t veel te traag is!
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.