Zo,
ik ben mijn verlanglijst aan het printen. ruim 38 pagina’s, want ik print met cover zodat ik niet per ongeluk een verkeerde versie kopen kan.
Duidelijk aangegeven of ik HC of SC wens enzovoorts.
Mijn kortingsbonnen(verkrijgbaar via de site van stripbeurs Rijswijk) uitgeprint, scheelt toch weer 3, - euro per persoon, de eerste 6,- euro weer verdiend. De routeplanner geraadpleegd. Mijn geld geteld en mijn haren gekamd.
Nu helaas nog twee nachtjes wachten, want ik kan pas op zondag heen.
Voor een ieder die er eerder heen gaat, BLIJF VAN MIJN BOEKEN AF!!!
Verder ben ik klaar voor stripbeurs Rijswijk. Veel plezier allemaal!
Je moet alleszins al geen schrik hebben dat ik met jouw boeken aan de haal ga, want ik zal niet in Rijswijk geraken. Maar ik wens je veel plezier zondag én een schat aan nieuw leesmateriaal…
Ik heb een wat bescheidenere wishlist geprint: één A4’tje met titels, auteurs en wat opmerkingen (hardcover of softcover, hier en daar de nieuwprijs…). Benieuwd waar ik straks mee thuiskom… Nog nooit naar een ‘echte’ stripbeurs geweest, dus geen idee hoeveel ik ervan mag verwachten.
Ik ben een paar keer naar Haarlem geweest, Breda en Houten.
Ik vind het geweldig, lekker de hele dag struinen op zoek naar boeken.
Waar vind ik ze het leukst geprijsd, zijn er speciale boeken te vinden voor een laag prijsje? Terwijl ik de bakken doorkijk houd ik de persoon naast mij in de gaten, opdat hij geen voor mij interessante boeken uit de door hem bekeken bak haalt. Soms in de rij staan om iets te laten signeren, wel zonde van de tijd, want ik kan nog meer struinen. Bang dat ik een boek missen zal. Af en toe mijn volle tassen naar de auto brengen, ook weer zonde van de tijd. Misschien nog even bij de veiling kijken. Op zoek naar mooie posters of gesigneerde tekeningen. Ik heb in Houten een geweldige poster van Olivier Vatine gekocht. Ik verheug mij zeer op morgen. Het meest vervelende is dat ik op een bepaald moment naar huis toe moet, en mij dan bedenk dat ik wel eens niet alles heb kunnen zien. Had ik misschien nog well een mooi boek kunnen vinden? Ik zal het nooit weten.
Veel plezier in Rijswijk, Delgadito. Hopelijk krijg je je verlanglijstje volledig afgewerkt.
Iets dichter bij huis (voor mij althans) is Wilrijk.
Volgende week vinden daar de “20e Wilrijkse stripdagen” plaats.
Ik ben er nog nooit geweest en vraag me af of het de moeite waard is.
Wie heeft ervaring met de vorige edities en vindt het een aanrader ook de 20e te bezoeken ?
@ DELGADITO geen paniek je hebt nog tijd genoeg om vanalles te vinden!!! Smaken verschillen zadanig dat er voor iedereen iets te vinden is…
@ Herbert een beurs is altijd interessant, een zodanige verscheidenheid aan collecties dat je altijd wel iets vind dat je zoekt!!! 8) Het beste is dat je zoals DELGADITO een verlanglijstje aanmaakt, zodanig dat je weet wat je moet zoeken + dat je OOK kijkt naar je beursje want een verlanglijstje van 38 blz. & een beursje van 100 is bitter weinig!!! ;(
=> Aan iedereen veel succes toegewenst EN heel bijzondere vondsten…
Origineel geplaatst door DELGADITO
Terwijl ik de bakken doorkijk houd ik de persoon naast mij in de gaten, opdat hij geen voor mij interessante boeken uit de door hem bekeken bak haalt.
En hoe voorkom je dat dan? Schreeuwen: “Hé, is dat niet Jean van Hamme?” en terwijl hij omkijkt snel de strip voor zijn neus weggrissen?
Weer een leuke dag op de beurs gehad. was wel even vreemd binnen komen, er was ook een fantasybeurs gaande en vele mensen liepen er verkleed rond, prachtig. Na eerst even zoeken om de ingang van de Stripbeurs te vinden (slecht aangegeven) belandden we uiteindelijk toch op de juiste plek. veel aankopen gedaan die mij bevielen, bij lange na niet alles van mijn verlanglijstje. Helaas niets voor je kunnen vinden , stripofiel. Wel Askell deel 2 gevonden in HC!!! ik ben hier erg blij mee natuurlijk. Mijn aankopen heb ik vermeld op de site bij LAATSTE AANKOPEN.
Op naar de volgende beurs!!!
En Jean-Paul, helaas kent niet iedere stripliefhebber van Hamme, maar geld wil men altijd. Je legt een 0,50 eurocent achter hen op de grond en meld dat ze geld laten vallen, de rest wijst zich vanzelf.
ik ben al enkele jaren trouwe klant op de beurs in Wilrijk. Best aangenaam en redelijk wat te vinden. Zal wel niet zo groot zijn als Rijswijk. Ik ga zeker dit weekend langs.
Origineel geplaatst door Kurt
ik ben al enkele jaren trouwe klant op de beurs in Wilrijk. Best aangenaam en redelijk wat te vinden. Zal wel niet zo groot zijn als Rijswijk. Ik ga zeker dit weekend langs.
Bedankt, Kurt.
Misschien zien we elkaar daar dan wel.
Origineel geplaatst door Martin Van K Origineel geplaatst door DELGADITO
Je legt een 0,50 eurocent achter hen op de grond en meld dat ze geld laten vallen, de rest wijst zich vanzelf.
Groetjes Delgadito
cool, heb jij stukken van 0,50 cent??? 8o
gezien dat ie uit “ALKMAAR HOLLAND” komt, verbaast me dat eigenlijk niet
Ik kom inderdaad uit Alkmaar, en zal daardoor ongetwijfeld achterlopen, maar vertel mij eens wat er zo vreemd is aan 0,50 euro?
Men noemt dat bij ons 0,50 eurocent, een halve euro dus.
Maar jullie komen uit Belgie en dan is het niet zo vreemd dat alles even duidelijk uitgelegd moet worden, hahahha
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.