info stripbeurs

geens rudy schreef:

ik vind het raar dat sommige datums veranderen van strip beursen in de info zoals
Heistse Strip-DVD-Beurs 2025
zondag 7 december 2025 van 10:00 tot 16:00
en vorige keer stond de stripbeurs van sint truiden in de info vermeld op 14-12-2025
terwijl die op 23 november was ??? ik heb deze stripbeurs dan gemist

Striphens schreef:

Origineel geplaatst door geens rudy
ik vind het raar dat sommige datums veranderen van strip beursen in de info zoals
Heistse Strip-DVD-Beurs 2025
zondag 7 december 2025 van 10:00 tot 16:00
en vorige keer stond de stripbeurs van sint truiden in de info vermeld op 14-12-2025
terwijl die op 23 november was ??? ik heb deze stripbeurs dan gemist

Ik zou dat ook raar vinden. Maar… ik zie niet wat je bedoelt voor ‘onze’ agenda: volgens mij dé plaats waar stripfestiviteiten (zoals beurs en gala) worden aangekondigd.
Op 7 december aanstaande staat alleen de presentatie van Bob de Moor en het verhaal over AI op de agenda. De Heistse verzamelaarsbeurs (voor vooral van-alles) werd niet getoond.
Zo ook “Sint-Truiden”: dat (strip en vinyl) stond er voor het laatst op 15 juni jongstleden.

Wat bedoel je met jouw opmerking op stripINFO.be? Richt je je pijlen niet op een andere website/agenda-overzicht?
Je kunt, als je wilt, zelf agenda items invoeren: de MODs zullen die dan doorzetten (na controle).

geens rudy schreef:

die strip beursen stonden aangegeven op de stripinfo en die van heist op de berg was ook er ook bij en ineens zijn die van de lijst verdwenen