Veter schreef:
Ja, ik wou eigenlijk komen, maar door een paar onverwachte gebeurtenissen heb ik geen tijd meer gehad.
Volgende keer beter… ![]()
Veter schreef:
Ja, ik wou eigenlijk komen, maar door een paar onverwachte gebeurtenissen heb ik geen tijd meer gehad.
Volgende keer beter… ![]()
Lestat schreef:
Het was zeer tof om weer eens op zo’n grote beurs te zijn, en dus weer wat leuke zaken mee naar huis.
En een initiatief met de Stripinfo-ers zou leuk zijn. Afgaande op de avatar van Stripofiel denk ik dat ik bij hem een soep besteld heb.
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door Lestat
Het was zeer tof om weer eens op zo’n grote beurs te zijn, en dus weer wat leuke zaken mee naar huis.
En een initiatief met de Stripinfo-ers zou leuk zijn. Afgaande op de avatar van Stripofiel denk ik dat ik bij hem een soep besteld heb.
Dat zou inderdaad kunnen, hopelijk heeft het gesmaakt.
Graag volgende keer jezelf voorstellen dan kan ik me er een gezicht bij voorstellen want ik kan me niet herinneren dat ik je avatar tegen gekomen ben!? ![]()
Lestat schreef:
Het was zeker lekker! En de volgende keer zal ik me voorstellen, want ik verschil toch een beetje van de avatar (hoewel mijn haar zo nog geweest is ooit) ![]()
Iyo74 schreef:
Ook bij mij hebben externe factoren ervoor gezorgd dat ik niet naar Gent kon afzakken. Ik keek er nochtans naar uit…
StripHens schreef:
Na alle Corona-rust en door de neus geboorde vakantie’s heb ik het voornemen om volgende week af te dalen naar Gent. Hoe ik het precies ga doen weet ik nog niet.
Zijn er leden die ik via-via ken uit de fora hier? Ik zie er best naar uit om eens met hen te spreken in de Freinetschool!
En oh ja, als winnaar van de bannerwedstrijd: IOU!
StripHens oet Grunn.
Iyo74 schreef:
In mijn agenda staat dit evenement met stip genoteerd! Ik kijk ernaar uit om nog eens met mede-Stripinfo’ers gezellig samen te zijn.
@$tripofiel: zorg jij voor een gereserveerde tafel? ![]()
fluiten schreef:
Normaal zak ik ook af.
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
In mijn agenda staat dit evenement met stip genoteerd! Ik kijk ernaar uit om nog eens met mede-Stripinfo’ers gezellig samen te zijn.
@$tripofiel: zorg jij voor een gereserveerde tafel? ![]()
Komt in orde, zal eens kijken of ik de banner nog kan vinden dan is het duidelijk! ![]()
Lestat schreef:
Aha, ik zou er normaal gezien ook moeten raken ![]()
StripHens schreef:
Ik zie er naar uit om stripinfoers te ontmoeten: tot zondag!
$tripofiel schreef:
De koffie is klaar! ![]()
Veter schreef:
Ik kom er aan
Veter schreef:
We hadden een uur moeten afspreken… ![]()
Stripofiel vertelde me dat Iyo en Striphens al langs geweest waren. Ik heb nog eens opnieuw rondgelopen om te zien of ik geen gezichten herkende, en heb dan nog een uurtje aan een tafeltje gezeten. Maar niemand meer gezien. ![]()
StripHens schreef:
Goh, jammer! Ik en zoon hebben ons uitstekend vermaakt: weekendje Gent. Beurze was ook OK en heel leuk om $tripofiel, Iyo en fluiten te ontmoeten. Helaas hebben we elkaar net misgelopen, Veter.
Dus moet het nog eens. Tot dan!
$tripofiel schreef:
Juist alles geleegd en nu even in de zetel ploffen om de aankopen te aanschouwen! Moe maar tevreden van alweer een geslaagde editie. Op naar de volgende … ![]()
Lestat schreef:
Origineel geplaatst door Veter
We hadden een uur moeten afspreken… ![]()
Stripofiel vertelde me dat Iyo en Striphens al langs geweest waren. Ik heb nog eens opnieuw rondgelopen om te zien of ik geen gezichten herkende, en heb dan nog een uurtje aan een tafeltje gezeten. Maar niemand meer gezien. ![]()
Daar ben het mee eens. Ikzelf ken veel van jullie niet persoonlijk en het was dus zo goed als onmogelijk jullie te vinden. Stripoffiel heb ik nu wel eens ontmoet ![]()
$tripofiel schreef:
Ik heb eens gefloten naar fluiten ook, maar die was naarstig op zoek … ![]()
Iyo74 schreef:
We moeten inderdaad een uur afspreken. Fluiten en ik zijn puur toevallig Striphens tegen 't lijf gelopen (dankzij z’n zoon die ons over stripinfo.be hoorde praten). 't Was een aangename ontmoeting. Jammer genoeg moest ik de stripbeurs vroeger dan ik gewoon ben verlaten. Iets met een belofte aan m’n jongste zoon en de dag van de wetenschap (NEEN, geen voetbalexcuus). ![]()
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
We moeten inderdaad een uur afspreken. Fluiten en ik zijn puur toevallig Striphens tegen 't lijf gelopen (dankzij z’n zoon die ons over stripinfo.be hoorde praten). 't Was een aangename ontmoeting. Jammer genoeg moest ik de stripbeurs vroeger dan ik gewoon ben verlaten. Iets met een belofte aan m’n jongste zoon en de dag van de wetenschap (NEEN, geen voetbalexcuus). ![]()
Had het te maken met Lieven Scheire???
Schijnt heel goed geweest te zijn heb ik van horen zeggen.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.