Gentse Stripbeurs

Lestat schreef:

Hoera! Het staat in de agenda zie.

StripHens schreef:

Origineel geplaatst door Lestat

Gaaf! Huh, maar waar?

fluiten schreef:

Normaal gezien moet dat lukken, onverwachte omstandigheden niet te nauw genomen. :wink:

Lestat schreef:

Origineel geplaatst door StripHens
Origineel geplaatst door Lestat

Gaaf! Huh, maar waar?

Mijn eigen agenda uiteraard :slight_smile:

$tripofiel schreef:

Met droefheid meld ik jullie dat ik wegens hoog risico contact 10 dagen in quarantaine moet!

Er zal (hoogstwaarschijnlijk) geen cafetaria zijn, maar normaal gaat de beurs op zich wel door.

Ik wens jullie alvast veel plezier & hopelijk tot de volgende editie …

woelfie schreef:

Ai, dat is inderdaad een vervelende streep door de rekening :frowning:
Ik zag er al naar uit.
Daarnaast is wel een McDonalds, maar dat is toch niet hetzelfde.

Maar we zien elkaar nog wel eens een andere keer.

Chris Van de Meerssche schreef:

ja t is niet om te lachen met al die besmettingen. Op mijn werk is er een heel team in quarantaine omdat er 2 leden besmet zijn. In mijn vriendenkring ook redelijk wat gevallen…

$tripofiel schreef:

Zoals jullie misschien wel weten geef ik les en dat is onmogelijk om steeds 1,5m afstand te bewaren.

Ondertussen al de 2x dat ik in quarantaine moet, maar voorlopig nog niet besmet of positief getest geweest. Hopelijk van deze keer ook zo … :frowning:

Iyo74 schreef:

Heel jammer, inderdaad. 't Belangrijkste is echter dat je gezond bent/blijft.

Ik overweeg nog steeds om te gaan, hoewel het gebrek aan een bar wel een deel van de sfeer wegneemt. :stuck_out_tongue:

woelfie schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Ik overweeg nog steeds om te gaan, hoewel het gebrek aan een bar wel een deel van de sfeer wegneemt. :stuck_out_tongue:

In het slechtste geval ga ik op het kot van mijn zoon wat drank pikken om onze eigen bar te organiseren. :wink:

Veter schreef:

Ik denk dat ik ga passen hoor. De Coronacijfers zijn zo door het dak aan het gaan, ik ben liever voorzichtig.

woelfie schreef:

Inderdaad, ik was niet helemaal mee met de cijfers :frowning:
Blijkbaar komt de regering morgen terug bijeen, dus de kans is groot dat dergelijke evenementen afgelast zullen worden.

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Ik denk dat ik ga passen hoor. De Coronacijfers zijn zo door het dak aan het gaan, ik ben liever voorzichtig.

Ik kan je volledig volgen! Vandaar ook ‘Ik overweeg nog…’

$tripofiel schreef:

De Gentse Stripbeurs gaat op 13 maart door op dezelfde plaats!

Wie wil afspreken met andere stripINFO-leden kan dat hier plaatsen.
In normale omstandigheden zal ik er alvast zijn …

Lestat schreef:

De vorige heb ik gemist, maar deze wil ik wel nog eens doen!

Iyo74 schreef:

't Staat al in de agenda!
Vraagje: zal de bar open zijn. :wink:

$tripofiel schreef:

:ok_hand:

$tripofiel schreef:

Volgende week is het weer zover, we hopen op een drukte van jewelste maar dat zal er niet inzitten! :wink:

Lestat schreef:

Wie weet. Gisteren was die in Brugge en toch wel wat volk :slight_smile:

$tripofiel schreef:

Het was plezant druk, niet meer niet minder.
Na de middag viel het compleet stil, volgende keer een actie proberen voor gezinnen te lokken na de middag…

Gezellig weerzien met woelfie, volgende keer proberen weer iets op poten te zetten voor de stripinfo-ers, wie weet komen er dan meer af!? :thinking: