Veter schreef:
Wow, schitterend, zo’n reclame! ![]()
Veter schreef:
Wow, schitterend, zo’n reclame! ![]()
belgianbingo schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Stripnieuws | Stripspeciaalzaak ![]()
Hip hip hoera!!!
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
Maar ik meen mij te herinneren dat Catadinges een back-catalog van 140.000 strips van Matla gekocht heeft, en dat betreft alleen nederlandstalige strips.
Met dien verstande dat daar héél wat materiaal tussenzit dat hier nooit zal verschijnen. Zonnestraaltjes en aanverwanten bv. Ook krantenknipsels als ik me niet vergis. Maar dat er nog werk genoeg is, staat natuurlijk vast…
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door Surya
(Stripnieuws | Stripspeciaalzaak)![]()
Mooi zeg! Blijkbaar wint Stripinfo aan bekendheid!
Deecee1 schreef:
fluiten schreef:
Ook op DGR is er sprake van:
http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=11972&start=480
woelfie schreef:
“100.000 albums” vindt ik nu niet echt veel uitleg, maar kom.
Ik sta er toch van versteld hoe rap het nieuws rondgaat.
Origineel geplaatst door Iyo74
Maar ik meen mij te herinneren dat Catadinges een back-catalog van 140.000 strips van Matla gekocht heeft, en dat betreft alleen nederlandstalige strips.
Met dien verstande dat daar héél wat materiaal tussenzit dat hier nooit zal verschijnen. Zonnestraaltjes en aanverwanten bv. Ook krantenknipsels als ik me niet vergis. Maar dat er nog werk genoeg is, staat natuurlijk vast…
Over Matla gesproken (ook al was dat een vergissing), weet er iemand bij benadering hoeveel albums er daarin waren opgenomen (rekening houdend dat de laatste versie 10 jaar oud is) ?
ignoramus schreef:
Over Matla gesproken (ook al was dat een vergissing), weet er iemand bij benadering hoeveel albums er daarin waren opgenomen (rekening houdend dat de laatste versie 10 jaar oud is) ?
iets meer dan 50.000 titels.
Chris Van de Meerssche schreef:
En we zijn de 140.000 uitgaves ook voorbij zie…
woelfie schreef:
150.000 uitgaven zal niet meer lukken dit jaar, maar 't is een mooie target voor zeer binnenkort.
fluiten schreef:
150.000 uitgaven zal niet meer lukken dit jaar, maar 't is een mooie target voor zeer binnenkort.
Indien Veter en T.I.A. niet op hun lauweren gaan rusten weet je nooit!
Surya schreef:
Ik daag jullie uit (ik kan proberen, niet?) ![]()
Royale de luxe schreef:
Wat brengt dat op die uitdaging?? ![]()
Surya schreef:
Veel roem, de toestemming (met aandrang) om 't volgend jaar nog beter te doen ![]()
the pope schreef:
no kidding, ik denk dat er hier nog wel wat volk zot genoeg is om op zulke uitdagingen in te gaan, als ze enigszins realistisch haalbaar zijn..
(10000 op een week is dat vooralsnog niet ^^ )
Chris Van de Meerssche schreef:
En lap, we zijn de 150.000 uitgaves voorbij geschoten. Op een goeie 4 maanden en twee weken tijd zijn er 10.000 bijgekomen, da’s een dikke 2200 per maand.
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
da’s een dikke 2200 per maand.
En volgens mij is dat meer dan er nieuwe uitgaven verschijnen. “Goe bezig” dus!
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
da’s een dikke 2200 per maand.
En volgens mij is dat meer dan er nieuwe uitgaven verschijnen. “Goe bezig” dus!
Voor de NL/FR uitgaven zal dat wel kloppen.
Als je het aantal comics per maand telt in de US, zitten we daar nog niet aan, vrees ik.
En gelukkig moeten we (nog) niet de japanse markt dekken, waar er zeker meer dan 1000 uitgaven per maand verschijnen.
Maar inderdaad toch goe bezig.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.