Een leuke thread in de Getekende Reep

fluiten schreef:

En al bij al komen we daar zeer goed uit.

(http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=9641&postdays=0&postorder=asc&start=0)

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door fluiten
En al bij al komen we daar zeer goed uit.

(http://www.stripdatabank.be/stripforum/viewtopic.php?t=9641&postdays=0&postorder=asc&start=0)

Yep yep 8) doorverkopen, doorverkopen ,Surya zal daarmee wel niet stoppen zeker?

Surya schreef:

Replietje gepost zie :slight_smile:

fluiten schreef:

Die gaan zich dood verschieten als ze nog eens iets van jou horen. :stuck_out_tongue:

Deecee1 schreef:

Niet moeilijk … de helft van hier zit daar ook, sommigen welliswaar onder een andere nickname … :].

Iyo74 schreef:

Wat me opviel was toch alweer de reclame voor Catawiki. Zonder afbreuk te willen doen aan het initiatief dat voor verzamelaars allerhande wel een meerwaarde kent, toch een paar bedenkingen:

• Al meer dan 500 verzamelaars na iets meer dan een maand! Waw! …denk je dan… tot je iets verder kijkt op de site zelf, dan zie je dat de meerderheid amper een een paar albums in de stripcollectie zitten heeft.
  • Ook bij die 110 000 items die daarin zitten stel ik me vragen. Ik heb eigenlijk nog niets kunnen ontdekken wat hier ook niet terug te vinden is. Afgezien van enkele duizenden (!) boekjes van Zonnekind en aanverwanten. Zo zullen er wel meerdere reeksen inzitten, denk ik dan zo.
  • Er ontbreekt een levendig forum zoals het hier wel bestaat.
  • Ik vrees dat die site eerder offline zal gaan dan Stripinfo, om de eenvoudige reden dat het een commercieel initiatief is. Er moet dus geld verdiend worden. Encyclobd is ook ten onder gegaan, ondanks een gigantisch (start)kapitaal. Ok, deze site richt zich natuurlijk op een veel breder publiek, maar toch…
    Mij zullen ze voor het stripdeel nooit tot hun leden moeten rekenen, om de eenvoudige reden dat het het hier véél en véél te goed vertoeven is!
    Desalnietemin wens ik de oprichters veel succes met hun site.

Surya schreef:

Ah, is het een commercieel initiatief? Als gebruiker zou ik nooit gegevens toevoegen aan een site die het voor het geld doet, waarom zou ik iemand geld laten verdienen aan mijn werk? Als ik ooit geld vraag voor deze site, wat enkel voor bepaalde onderdelen zou zijn, is dat enkel om de kosten te dekken, niet om er aan te verdienen.

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Ah, is het een commercieel initiatief? Als gebruiker zou ik nooit gegevens toevoegen aan een site die het voor het geld doet, waarom zou ik iemand geld laten verdienen aan mijn werk? Als ik ooit geld vraag voor deze site, wat enkel voor bepaalde onderdelen zou zijn, is dat enkel om de kosten te dekken, niet om er aan te verdienen.

Amen :stuck_out_tongue: je kan nooit zo volledig zijn als je een databank bent van… alles ?