Chris Van de Meerssche schreef:
Yeeeeeiiii
Nice job mannen!
met een klein beetje dank aan mezelf
Yeeeeeiiii
Nice job mannen!
met een klein beetje dank aan mezelf
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Super werk mannen! IK kan nog steeds niet geloven hoe hard het gaat soms!
2
Iyo74 schreef:
Fantastische en memorabele mijlpaal, dit! We spraken er al zolang van (of net niet, 't is maar hoe je 't bekijkt) en nu is het er. We kunnen beginnen uitkijken naar 150000 unieke boekjes en/of 250000 strips.
woelfie schreef:
De vorige statistiek is al een tijdje geleden, maar deze kon ik toch niet laten liggen:
Komt zeer binnenkort in de buurt: 25000 reeksen en 250000 uitgaven.
Benieuwd wat er eerst zal zijn, maar ik gok/hoop dat het nog dit jaar zal gebeuren.
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
De vorige statistiek is al een tijdje geleden, maar deze kon ik toch niet laten liggen:
25000 auteurs en meer dan 2000 recensies al !
![]()
Origineel geplaatst door woelfie
Komt zeer binnenkort in de buurt: 25000 reeksen en 250000 uitgaven.
Benieuwd wat er eerst zal zijn, maar ik gok/hoop dat het nog dit jaar zal gebeuren.
Hup Veter, hup!
Veter schreef:
25000 reeksen zullen we eerst halen, en normaal gezien nog dit jaar. 250000 uitgaven zal toch nog wat langer duren vrees ik. ![]()
Fumetti schreef:
huh? dat zijn toch nog 100 reeksen per maand???
Origineel geplaatst door Fumetti
huh? dat zijn toch nog 100 reeksen per maand???
Een one-shot is ook een reeks. Dan gaat het wel snel.
Veter schreef:
De laatste maanden zijn er gemiddeld rond de 200 reeksen per maand toegevoegd.
Misschien waren het toevallige uitschieters en wordt het de volgende maanden wat kalmer, dan zit ik er naast met mijn voorspelling. ![]()
Project_Z schreef:
Bwah, als ik in de previews zie hoeveel nieuwe reeksen en tie-in reeksen Marvel in het najaar gaat uitbrengen… no problem ![]()
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door Veter
25000 reeksen zullen we eerst halen, en normaal gezien nog dit jaar. 250000 uitgaven zal toch nog wat langer duren vrees ik. ![]()
Lap, we zijn nog maar half oktober en 't is al zo ver:
Nog even een kleine inspanning, en ik durf wedden dat we die 250.000 uitgaven ook wel zullen halen dit jaar.
bijna 11000 uitgaves op 2,5 maanden…
da’s wel heel ambitieus.
Hoewel je op goeie weg zit momenteel ![]()
woelfie schreef:
Als ik er 100 per dag doe, komen we er wel 8)
Veter rijdt dan wel het gaatje toe.
Veter schreef:
Ja zeg, je moet me niet gek maken he. :rolleyes:
Ik doe het al een hele tijd wat rustiger aan, laat ik het maar zo houden. ![]()
(En die voortdurend haperende site is trouwens ook niet erg stimulerend
)
Fumetti schreef:
Well done guys! Be proud! ![]()
dit is toch echt wel een fantastische site waar het plezier er zo af lijkt te druipen. Oppassen voor de plas dus…
Origineel geplaatst door Veter
Ja zeg, je moet me niet gek maken he. :rolleyes:
Ik doe het al een hele tijd wat rustiger aan, laat ik het maar zo houden. ![]()
(En die voortdurend haperende site is trouwens ook niet erg stimulerend
)
Ik moet zeggen dat het bij mij de laatste tijd meevalt. En ik heb ook redelijk wat toevoegingen gedaan.
Enfin, ander tijdstip zeker?
Veter schreef:
Als ik paranoide zou zijn, zou ik me stilaan geviseerd voelen. Als ik zie hoe snel Woelfie massa’s strips toevoegt, terwijl er bij mij geen dag voorbijgaat dat ik meerdere malen vele minuten zit te wachten op een site die niet reageert, pfft.
In het halfuurtje voor mijn berichtje waar ik dat vermeld, was ik een viertal keer blijven hangen. Vorige nacht (tussen 2 en 6 u AM) heb ik alles samen minstens 1 uur zitten aankijken op een niet reagerende site (telkens enkele minuten)… (Terwijl ik andere sites zonder problemen doorblader, lag dus zeker niet aan de verbinding hier.)
En dan heb ik niet altijd zin om nog voort te doen he… ![]()
witam schreef:
De laatste tijd, is het wat mij betreft toch wel minder erg. Af en toe heel hard gevloek, maar meestal niks op aan te merken. (en natuurlijk gaat het morgen helemaal mis gaan of zo.. hehe)
woelfie schreef:
Bij mij werkt het inderdaad nogal snel de laatste dagen (zeker de tijd dat ik aan het invoeren ben).
Een paar keer heb ik minuten moeten wachten op een refresh, maar ik had de indruk dat mijn hele computer traag werkt, dus even een full restart gedaan en het ging weer vlot.
Zo lang het werkt, blijf ik maar invoeren, hé ![]()
Veter schreef:
Deze nacht vlotjes tot rond 3u30, daarna zat het weer hopeloos vast.
Maar deze keer was Google mogelijk de oorzaak. Google zelf lag plat, en bij elke klik hier op de site bleef je minutenlang wachten op een reactie van 1 van de google-onderdelen waar de site mee verbonden is: google-analytics, ajax-googleapis, fonts-googleapis, … waarna de pagina uiteindelijk dan toch opende.
Wel behoorlijk vreemd dat Google nu al een paar uur platligt. 8o
edit:
Zoektocht via bing.com: google zou toch niet platliggen, moet dus ergens onderweg zijn dat iemand het adres van google kwijtgeraakt is, en ik hier geen verbinding meer krijg.
Zie je wel dat ze het op mij gemunt hebben! ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.