Chris Van de Meerssche schreef:
Ik werk met Firefox.
Ik werk met Firefox.
Surya schreef:
Very strange. Ik ook (met 3 verschillende versies) en ik ben het nog niet tegengekomen. Ik zoek het uit
Nog eens getest met IE7 en de Firefox (3.5.8) op het werk: zelfde probleem.
Ik heb wel gezien dat het album in je collectie opgenoemn wordt, ook al verdwijnt het vinkje bij In bezit. Als je de pagina refresht, staat het er weer.
Curiouser and curiouser
Surya schreef:
Ik heb gemerkt dat het vak om je collectiebeheren onterecht open gaat als je op die knoppen klikt. Dat fix ik vanavond of morgenvroeg.
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door $tripofiel
Ken jij Ruben Gorissen, een vriend van me die ook in het D&B vertoefd?
Hij draait regelmatig in NL & D…
Denk het niet. Onder welke naam draait hij?
Sensonic, (http://www.dnbshare.com/download/Sensonic_MCMush-Streetlightsurfers.mp3.html) is een mix (of hoe noem je dat???) van hem met zijn Mc…
Ik kan dit wel verdragen op de achtergrond, mijn vrouw daarentegen… :rolleyes:
Surya schreef:
Nog niet van gehoord, maar MC Mush ken ik wel al enige jaren. Ik hou niet van MCs, maar hem kan ik wel verdragen, net als MC D.O.C. (ze lijken trouwens wat op elkaar qua stem en stijl).
De mix is wat te soft naar mijn smaak ![]()
Surya schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Ik heb gemerkt dat het vak om je collectiebeheren onterecht open gaat als je op die knoppen klikt. Dat fix ik vanavond of morgenvroeg.
Gefixt
Indeed!
Bedankt!
fluiten schreef:
Als we het dan toch over Cycli hebben en even wegdenken van de Comics, kan dit item dan ook gebruikt worden om een cyclus IN een reeks aan te duiden? Zoals bij Dubbelmasker of Largo Winch en zovele anderen die soms meerdere albums gebruiken om een verhaal te vertellen. Dat omschrijft men nl. ook als Cyclus. Vaak heb je dat strip deel 1 tem 3 één cyclus is en 4 tem 5 een tweede, enz…
Nog enkele voorbeelden:
XIII
Imago Mundi
Tanguy en Laverdure
…
Surya schreef:
Yep, dat kan zeker, daarvoor is het ook in 't leven geroepen. Soms zijn verhalen echter onderdeel van de “1e cyclus”. Ik moet nog vinden hoe ik dan zorg dat in dat overzicht enkel de delen van die bepaalde reeks getoond worden, want vele reeksen hebben een naamloze “Xe cyclus”. Maar voeg maar al toe.
fluiten schreef:
'k Heb dit ook eens gebruikt omdat Cassio’s eerste cyclus is afgelopen en tot mijn grote verbazing zie je deze gegevens niet verschijnen bij de strip zelf. Als je naar Cycli aanpassen gaat daarentegen wel. ![]()
Wat heb ik verkeerd gedaan.
En misschien kan dit item ook toegevoegd worden aan de handleiding?
Surya schreef:
Ik denk dat 't is omdat de cyclus zelf nog niet is goedgekeurd. Maar we gebruiken hier Cyclus 1, niet Eerste cyclus ![]()
fluiten schreef:
Oeps ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.