crazy comics

spock schreef:

in het zoeken naar Accordion comics voor een thread op een ander forum, ben ik oa accordian boy tegengekomen, maar ook :

arm-fall-off-boy

barber-boy

estimate-boy

en dus ook accordian-boy (volgens de link, maar het kan dus ook accordion-boy zijn).

en hier staan ook nog goeie tussen : http://www.headinjurytheater.com/alphabetDetectiveComics.htm
en
http://www.headinjurytheater.com/alphabetmarvel.htm

armless tiger man

Codpiece

djiezus, ik ga ze niet allemaal posten. de links staan er.

Nog ?

spock schreef:

the walrus

matter eater

polkadot man

bi-beast

eye-scream

allemaal en meer nog op bovenstaande links

spock schreef:

Ivm Codpiece : http://www.headinjurytheater.com/article59.htm

niet te doen… :smiley:

spock schreef:

Tiens, Grant Morrison… ik zou deze toch ergens moeten gelezen hebben ? Doom Patrol ? I forget… (ff opgezocht, en ja dus, Vertigo’s Doom Patrol !)

En natuurlijk the Dog Welder uit Ennis’ Hitman, en bij uitbreiding de volledige Section Eight en cast van Hitman. :slight_smile:

six pack

genoeg gezeverd voor vandaag.

Surya schreef:

Ik kan maar 1 ding zeggen: Jesus! Mary! And Joseph!

lagaffe schreef:

omg,da kan toch ni echt zijn die comics?:stuck_out_tongue:
waren dat echte reeksen?jeejes lols
wel grappig maar zo absurd,dat konden aleen maar underground comics zijn toch :stuck_out_tongue:

Chris Van de Meerssche schreef:

Nee hoor, Hitman heeft een hele tijd gelopen bij DC.

Bij section eight heb je ook nog Jean de Baton-baton, die met uienringen gooit, the Defenestrator, die een raam meeneemt als hij moet vechten zodat hij zijn tegenstanders erdoor kan gooien, Bueno excellente, die achter je komt staan maar je dan het gevoel geeft dat je verkracht bent of zoiets, friendly fire, die zijn eigen teamgenoten bestookt…

maar de dog welder slaat echt wel alles.

Echt hi-la-risch!

spock schreef:

Bueno Excellente fights crime with perversity. heh heh heh.

Hitman is stukken beter dan The Boys. STUKKEN ! 8)

Alle overige personages zijn maar bijfiguurtjes, meestal in het leven geroepen om grappig, absurd en pulpy te zijn.

Codpiece zal wel iets te maken hebben met Doom Patrol, maar dan niet de run die ik ervan heb, die van Grant Morrison, die bij Vertigo opnieuw is uitgebracht. Ik schrok ook wel van sommige platen van die Codpiece.

En men mag hier zeggen van comics wat men wil (meestal zonder er te hebben gelezen) maar ik verveel me er toch niet mee, zoals ik me, toen ik er nog kocht omdat ik van niet beter wist, wel met de meeste nederlandstalige strips verveelde. :smiley:

Comics durven zichzelf in vraag stellen en belachelijk maken, maar langs de andere kant gaan veel comics veel dieper dan gewone stripkes. :stuck_out_tongue:

Royale de luxe schreef:

Oef en ik vond dit juist zo een leuk topic… en dan die diepzinnige spock weer. :stuck_out_tongue:

spock schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe
Oef en ik vond dit juist zo een leuk topic… en dan die diepzinnige spock weer. :stuck_out_tongue:

Hey, er stond een 8), een :smiley: en een :stuck_out_tongue: in mijn post.

En tja, ik kan er niets aan doen. Ik ben nu eenmaal diepzinnig en entellegent. Ik schaam me daar niet voor. :tongue:

als ik ne keer tijd heb, zal ik nog 's wat van die personages zoeken via google afbeeldingen. :wink:

Royale de luxe schreef:

hey bij mij staat er toch ook een :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

spock schreef:

Bueno Excellente

Dogwelder en Defenestrator in actie : klik (afbeelding is te groot om hier te posten).

nu ja, hier is de link http://goodcomics.comicbookresources.com/2009/02/04/comics-you-should-own-hitman en daar staan nog meer leuke platen uit Hitman. 8)

Zombie pinguins :wink:

spock schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe
hey bij mij staat er toch ook een :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

I bow to you, my :Pmaster. You got more :Ppower than me.

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: en :wink:

spock schreef:

Allee, nog eentje om het af te leren, en dan is’t gedaan :wink: :

(de link komt van da ander forum, maar dat is zo traaaaag geworden, de laatstse tijd, dat het even zou kunnen duren voor de afbeelding er staat. :rolleyes: )

spock schreef:

In Empowered, ook een heel goeie superhero parodie, zitten ook een resem leuke en gekke figuren. Eén van de beste is Maidman.

Zie ook : (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=2921)

uploaden afbeelding, zelfde probleem als hierboven… :rolleyes:

mi-jah schreef:

Voor weirde superhelden/vijanden, kan ik iedereen ook (The Tick - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) en aanverwante reeksen aanraden! (y)

Neem bijvoorbeeld American Maid: haar pumps zijn zeer doeltreffend!

Chris Van de Meerssche schreef:

Nog een Japanner gevonden: Rapeman 8o

slogan: “Righting wrongs through penetration”

spock schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Nog een Japanner gevonden: Rapeman 8o

slogan: “Righting wrongs through penetration”

Geen afbeeldingen gevonden ? :wink:

Royale de luxe schreef:

en een beeld zegt meer dan woorden

spock schreef:

Fire Lad