Herbert schreef:
Helemaal juist !
Stel jij de volgende vraag, AntoonB ?
Herbert schreef:
Helemaal juist !
Stel jij de volgende vraag, AntoonB ?
AntoonB schreef:
Oh god nu een vraag verzinnen. Ik weet al een leuke eens kijken of TIA deze weet.
In de Marvel crossover House of M was Kingpin ook aan de macht. Hij had daar vijf assassins om zich heen. Noem deze vijf personen.
Hermann schreef:
Elektra
Gladiator
Black Cat
Typhoid Mary
Bullseye
Gokje wagen :rolleyes:
T.I.A schreef:
Origineel geplaatst door AntoonB
Oh god nu een vraag verzinnen. Ik weet al een leuke eens kijken of TIA deze weet.
In de Marvel crossover House of M was Kingpin ook aan de macht. Hij had daar vijf assassins om zich heen. Noem deze vijf personen.
Neen, House of M is een verhaallijn die ik niet gelezen heb. Men moet keuzes maken ![]()
Ik volg alleen: Hercules, Red Hulk, (Skaar als die uitkomt in TPB)
Moment concentreer ik me meer op GN …
mi-jah schreef:
(http://www.marvel.com/news/comicstories.2203.Avengers_Re-Imagined~colon~_Kingpin~apos~s_Crew) ![]()
AntoonB schreef:
Yep Hij mag de volgende vraag stellen
mi-jah schreef:
Origineel geplaatst door Herbert
De vraag:
Wie zei “Koeakomekiki” en wat bedoelde hij/zij ermee ?
Die citeer ik nog wel eens als ik wil weten hoe laat we zullen eten! ![]()
Hermann schreef:
Heb lang moeten nadenken voor iets te vinden maar er is iets uit de bus gekomen.
Hoe noemde de vrouwenclub waartegen Vincent Larcher en zijn maten speelden?
Mss niet zo gemakkelijk maar ook niet moeilijk ![]()
ignoramus schreef:
god ja, vincent larcher… heeft dat niet ergens iets te maken met sectie R ?
iets met klepels en klokken of in keulen een belletje horen donderen…
Deecee1 schreef:
Heb daar wel een paar boeken van ( zo slecht dat die scenario’s nu blijken), maar niet één waar ze tegen de “wijven” moeten … X(.
Zal wel den dezen moeten zijn … hebben die geen slip aan ?( ![]()
Hermann schreef:
Origineel geplaatst door Deecee1
Heb daar wel een paar boeken van ( zo slecht dat die scenario’s nu blijken), maar niet één waar ze tegen de “wijven” moeten … X(.
Zal wel den dezen moeten zijn … hebben die geen slip aan ?( ![]()
De strip is al juist nu de naam nog van de vrouwenploeg.
T.I.A schreef:
De flapperende lippen ![]()
mi-jah schreef:
Het zal daar vast gezellig zijn geweest in de kleedkamers… ![]()
Deecee1 schreef:
" FC Kut " ?(
" Hot Split" ?(
" Funny Maus" ![]()
" De 11 Flabbers" 8)
Hermann schreef:
Jullie zijn allemaal goed op weg, maar het juiste antwoord ontbreekt nog zal jullie een hintje geven.De afkorting is D.F.F.C. en het is english.
Waldorf schreef:
Distinguished Flying Fanny Club
belgianbingo schreef:
Allez bon, dit forum is even vrouwvriendelijk als Top Gear ![]()
cuppenh schreef:
Origineel geplaatst door Hermann
Jullie zijn allemaal goed op weg, maar het juiste antwoord ontbreekt nog zal jullie een hintje geven.De afkorting is D.F.F.C. en het is english.
Gezien er blijkbaar niemand dit album in zijn verzameling heeft, en het bij de plaatselijke bibliotheek al lang uit assortiment is genomen, zal ik het dan maar even uit de kast rukken en nakijken of het inderdaad betekend wat ik vermoed.
Oh, dat komt maar één keer voor in het hele verhaal, die naam.
Dutch Feminine Football Club
En nu de ouwe heeft laten zien hoe je zo iets oplost, dan meteen een volgende vraag, deze over Disney en Duck:
Bij de Walt Disney Studio’s bestaat een zgn. zwarte lijst van Donald Duck verhalen die om d’een of d’andere reden niet meer gepubliceerd mogen worden. Nu heeft de Nederlandse Donald Duck-redactie alle Barksverhalen van die lijst in het weekblad kunnen afdrukken, omdat deze verschenen voordat men wist dat die verbodslijst bestond. Op één verhaal na.
Hoe heet het verhaal dat als enigste nooit in het weekblad kon worden gepubliceerd?
(Als herbert zijn post snel ontvangen heeft, kan hij hiermee een klein voordeel hebben)
Deecee1 schreef:
Origineel geplaatst door cuppenh
Origineel geplaatst door Hermann
Gezien er blijkbaar niemand dit album in zijn verzameling heeft, en het bij de plaatselijke bibliotheek al lang uit assortiment is genomen, zal ik het dan maar even uit de kast rukken en nakijken of het inderdaad betekend wat ik vermoed.
Oh, dat komt maar één keer voor in het hele verhaal, die naam.
Dutch Feminine Football Club
En nu de ouwe heeft laten zien hoe je zo iets oplost, dan meteen een volgende vraag, deze over Disney en Duck:
Ja, Lap … vandaag toevallig bij Pierke zie ik dat album liggen … koop ik het vaneigens en nu plaats ie hier zelf het antwoord
… bewijs : op pag. 40 wordt de naam van de damesclub vermeld.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.