Alle albums uit Geschiedenis in beeldverhalen worden hier als aparte reeksen ingegeven, en als onderdeel van Collectie Geschiedenis in beeldverhalen. Dat is uiteraard een mogelijkheid. Maar zouden ze dan niet het nummer uit die collectie moeten meekrijgen? Ze hebben allemaal duidelijk een nummer op de cover staan.
Is het de moeite dat ik dat opzoek en die nummering hier doorgeef, of vinden jullie dat niet nodig?
En daarmee ook in verband: een aantal van die albums hebben foutieve SC / HC aanduiding. Is dat voor jullie belangrijk genoeg dat ik dat nakijk en hier doorgeef?
(Het Bloedige Verleden van de Far West bijvoorbeeld heeft nummer 1 in die collectie en is een HC, niet uitgegeven als SC volgens mij)
Geschiedenis in beeldverhalen nr.9
Dit moet SC worden ipv HC
Er bestaat een uitgave in HC uit 1950, maar dat is waarschijnlijk het volledige verhaal (delen 1 + 2 als Geschiedenis in beeldverhalen)?
Baden Powell - Deel 2
Geschiedenis in beeldverhalen nr.10
Dit moet SC worden ipv HC
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.