oh ja en als we onze dagelijkse sponsor klik niet vergeten dan hoeft de bijdrage toch n iet zo groot meer te zijn voor extra sponsoring.
Wat de vraag naar HW betreft mochten er plannen zijn naar een dedicated servertje, dan kan ik altijd wel helpen om een vrienden prijsje ergens te gaan scoren. Dit houd niet in dat ik dat nu voor iedereen ga doen hé.
Maarre zou een dedicated IP + 50GB (of meer) traffic niet helpen om de server zelf te hosten? kost dat nog veel? Dan hang je toch ook niet af van een of andere server farm company?
Origineel geplaatst door Brunoo
Enfin, ik bedoel maar, mocht je ne keer ene missen, dan wil ik wel eens kijken of ik die nog heb om in te scannen.
Leuk om weten! Net gezien dat er bij Kuifje 1969 en 1970 enkele ontbrekende zijn toegevoegd. Jouw werk? Wat Robbedoes betreft: ga maar vlug met pensioen!
Origineel geplaatst door Iyo74 Origineel geplaatst door Brunoo
Enfin, ik bedoel maar, mocht je ne keer ene missen, dan wil ik wel eens kijken of ik die nog heb om in te scannen.
Leuk om weten! Net gezien dat er bij Kuifje 1969 en 1970 enkele ontbrekende zijn toegevoegd. Jouw werk? Wa Robbedoes betreft: ga maar vlug met pensioen!
Origineel geplaatst door the pope
maar het is toch gauw een paar minuten werk per cover, dus niet meteen om grote hopen tegelijk te doen
Dat ken ik… Zo al enkele honderden covers van Robbedoes weekblad bewerkt. :rolleyes:
Bedankt voor de onbrekende Kuifje-covers trouwens! Hou 1968 in de gaten…
Ik heb zelf nog enkele honderden robbedoes nummertjes liggen, maar dat scannen gaat al even traag.
Ik zal toch eens kijken wat er nog ontbreekt en dan mijn best doen om wat extra bijdrage te leveren.
Origineel geplaatst door woelfie
maar dat scannen gaat al even traag.
Voor grotere oplages (van hetzelfde formaat) doe ik het meestal op de volgende manier: eens m’n formaat ingesteld zet ik m’n scanner tussendoor aan het werk. Dus gewoon nu en dan een nieuw boekje eronder en even klikken op ‘scannen’. Ondertussen doe ik dan m’n ander werk. Op die manier kost scannen me zo goed als geen extra tijd.
Dat deel is inderdaad best te doen.
Wat het meeste tijd neemt: even naar mijn ouders rijden, wat dozen van de zolder halen, terug naar huis, scannen, en dan de dozen terugbrengen voor een nieuwe voorraad.
Mijn eigen zolder staat zelf al propvol…
Op die manier neemt dat inderdaad véél tijd in beslag!
Maar ik wil je gerust helpen en een groot deel van je dozen hier bij mij op zolder bijhouden. Dan scan ik alles wel in en moet jij daar niet voor naar je ouders rijden.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.