Vanaf nu kunnen covers groter getoond worden op de site. Bij strips die vanaf gisteren (1 oktober 2010) toegevoegd zijn, wordt de cover groter opgeslaan. Met een simpele klik op de cover krijg je dan een grotere versie te zien.
Bij strip toegevoegd voor gisteren, zullen de covers vervangen moeten worden door grotere versies. Dit is momenteel nog niet mogelijk.
Een mogelijkheid waar velen al heel erg lang naar uitkeken denk ik! De site wordt erg snel met erg veel functies uitgebreid. Te mooi voor woorden!
Origineel geplaatst door Surya
Bij strip toegevoegd voor gisteren, zullen de covers vervangen moeten worden door grotere versies. Dit is momenteel nog niet mogelijk.
Komt er bij de oudere strips een vakje met “grotere cover” uploaden? of iets in die geest? Is er dan ook ruimte voor eventuele achterkanten en voor de luxe albums bijbehorende zeefdrukken / ex libris?
Origineel geplaatst door Surya
Er wordt 1 versie opgelsaan (maximaal 500x500 pixels, gelieve groter te uploaden) en voor de kleine weergave wordt die on the fly geresized he.
mmm, grotere zal voor sommige problematisch worden vrees ik. Ik neem veel afbeeldingen over van andere sites, en op sommige staat er een maximum van 400 op 500.
Maar waarschijnlijk wordt het dan zo weergegeven? De getoonde afbeeldingen kunnen waarschijnlijk wel van grootte verschillen?
Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Iyo74
Enig idee van de timing? Veel werk? Weinig werk?
Tja, ik ben er aan bezig he, wat dacht je nu
'k Dacht eerlijk gezegd dat je na de bergen werk van de voorbije weken zo onderhand aan wat vrije tijd toe was en dat alle verdere werken misschien verdaagd waren naar een latere datum.
Nog een sjans dat ik nog niet aan de franse manga begonnen was. Ik heb er nog een paar duizend staan, inclusief deftige cover, maar te weinig tijd om alles in te voeren.
't zal niet voor vannacht zijn, maar ik moet er stilaan toch eens aan beginnen.
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche Origineel geplaatst door Surya
Er wordt 1 versie opgelsaan (maximaal 500x500 pixels, gelieve groter te uploaden) en voor de kleine weergave wordt die on the fly geresized he.
mmm, grotere zal voor sommige problematisch worden vrees ik. Ik neem veel afbeeldingen over van andere sites, en op sommige staat er een maximum van 400 op 500.
Maar waarschijnlijk wordt het dan zo weergegeven? De getoonde afbeeldingen kunnen waarschijnlijk wel van grootte verschillen?
Uiteraard, allemaal geen probleem!
Origineel geplaatst door Iyo74 Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Iyo74
Enig idee van de timing? Veel werk? Weinig werk?
Tja, ik ben er aan bezig he, wat dacht je nu
'k Dacht eerlijk gezegd dat je na de bergen werk van de voorbije weken zo onderhand aan wat vrije tijd toe was en dat alle verdere werken misschien verdaagd waren naar een latere datum.
Die vrije tijd krijg ik ondermeer volgende week. 4 dagen naar Duitsland, voor de montagnes russes
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.