Covers: uitvergrootbaar

Surya schreef:

Vanaf nu kunnen covers groter getoond worden op de site. Bij strips die vanaf gisteren (1 oktober 2010) toegevoegd zijn, wordt de cover groter opgeslaan. Met een simpele klik op de cover krijg je dan een grotere versie te zien.

Bij strip toegevoegd voor gisteren, zullen de covers vervangen moeten worden door grotere versies. Dit is momenteel nog niet mogelijk.

Iyo74 schreef:

Een mogelijkheid waar velen al heel erg lang naar uitkeken denk ik! De site wordt erg snel met erg veel functies uitgebreid. Te mooi voor woorden!

Origineel geplaatst door Surya
Bij strip toegevoegd voor gisteren, zullen de covers vervangen moeten worden door grotere versies. Dit is momenteel nog niet mogelijk.

Enig idee van de timing? Veel werk? Weinig werk?

Chris Van de Meerssche schreef:

Je kan het niet horen, maar er stijgt gejuich op uit mijn keel.

Schal die loftrompetten maar!

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74

Tja, ik ben er aan bezig he, wat dacht je nu :slight_smile:

Bij de weg, al enig idee van specificaties voor de grotere afbeeldingen?

pixelgrootte, aantal MB, …

Werk je dan met 2 scripts? een voor de grote en een voor de kleine afbeeldingen?

Surya schreef:

Er wordt 1 versie opgelsaan (maximaal 500x500 pixels, gelieve groter te uploaden) en voor de kleine weergave wordt die on the fly geresized he.

simonstrip schreef:

Komt er bij de oudere strips een vakje met “grotere cover” uploaden? of iets in die geest? Is er dan ook ruimte voor eventuele achterkanten en voor de luxe albums bijbehorende zeefdrukken / ex libris?

Surya schreef:

Ik ga het inderdaad mogelijk maken nieuwe covers te uploaden bij bestaande strips

Achterkanten en zo komen in een later stadium

simonstrip schreef:

Bravo, weer iets om naar uit te kijken.

belgianbingo schreef:

Ik ga het inderdaad mogelijk maken nieuwe covers te uploaden bij bestaande strips

Achterkanten en zo komen in een later stadium

Hurray! Hurray! Het volk juicht!

Er wordt 1 versie opgelsaan (maximaal 500x500 pixels, gelieve groter te uploaden) en voor de kleine weergave wordt die on the fly geresized he.

mmm, grotere zal voor sommige problematisch worden vrees ik. Ik neem veel afbeeldingen over van andere sites, en op sommige staat er een maximum van 400 op 500.

Maar waarschijnlijk wordt het dan zo weergegeven? De getoonde afbeeldingen kunnen waarschijnlijk wel van grootte verschillen?

Royale de luxe schreef:

Iyo74 schreef:

'k Dacht eerlijk gezegd dat je na de bergen werk van de voorbije weken zo onderhand aan wat vrije tijd toe was en dat alle verdere werken misschien verdaagd waren naar een latere datum.
:smiley: :stuck_out_tongue:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe

2

Project_Z schreef:

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Royale de luxe

2

3

woelfie schreef:

Nog een sjans dat ik nog niet aan de franse manga begonnen was. Ik heb er nog een paar duizend staan, inclusief deftige cover, maar te weinig tijd om alles in te voeren.
't zal niet voor vannacht zijn, maar ik moet er stilaan toch eens aan beginnen.

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche

mmm, grotere zal voor sommige problematisch worden vrees ik. Ik neem veel afbeeldingen over van andere sites, en op sommige staat er een maximum van 400 op 500.

Maar waarschijnlijk wordt het dan zo weergegeven? De getoonde afbeeldingen kunnen waarschijnlijk wel van grootte verschillen?
Uiteraard, allemaal geen probleem!

'k Dacht eerlijk gezegd dat je na de bergen werk van de voorbije weken zo onderhand aan wat vrije tijd toe was en dat alle verdere werken misschien verdaagd waren naar een latere datum.
:smiley: :stuck_out_tongue:
Die vrije tijd krijg ik ondermeer volgende week. 4 dagen naar Duitsland, voor de montagnes russes :slight_smile:

Elmoronico schreef:

(y)

scifiwim schreef:

Puik werk!! Deze website is een supertool voor iedere stripliefhebber!