Waarde ?

T.I.A schreef:

Weet iemand ongeveer de waarde van :

weekblad SJORS:

een heel jaargang 1965, en een heel jaargang 1966 ?

Is dit wat waard ? en ongeveer per stuk?

T.I.A

Hermann schreef:

Stripcatalogus van Hans Matla (1993) geeft voor S & S weekblad jaargang '64 / '65 geefteen waarde van 1,50 € tel daar 30 à 40 % bij voor de jaren van '93 tot 2008 dan schat ik dat je tss de 2,25 a 2,50 € per nummer kunt ontvangen maar je vind mss iemand die je er veel geld voor geeft indien juist die jaren ontbreken. ( indien ik me zo vergissen correctei graag )

Hermann schreef:

Foutje jaargang '65 nrs 1-52 / '66 nrs 1-53

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Hermann
Stripcatalogus van Hans Matla (1993) geeft voor S & S weekblad jaargang '64 / '65 geefteen waarde van 1,50 € tel daar 30 à 40 % bij voor de jaren van '93 tot 2008 dan schat ik dat je tss de 2,25 a 2,50 € per nummer kunt ontvangen maar je vind mss iemand die je er veel geld voor geeft indien juist die jaren ontbreken. ( indien ik me zo vergissen correctei graag )

Bedankt voor het opzoek werk :wink:

T.I.A

Hermann schreef:

Antwoord graag : Op Yez zie ik Roodbaard nr 31 : De schaduw van de duivel aan 75€ staan??? Is deze iets speciaals?

Veter schreef:

Die laatste albums van Roodbaard zijn blijkbaar in kleine oplages gedrukt. En worden daarom als ‘moeilijk’ beschouwd. Sommige mensen hopen daar dus veel geld voor te krijgen…

Deecee1 schreef:

Antwoord graag : Op Yez zie ik Roodbaard nr 31 : De schaduw van de duivel aan 75€ staan??? Is deze iets speciaals?

Volgens Officiële stripcatalogus 2006 is eerste druk Roodbaard 31, 5 euro waard. 8)

cuppenh schreef:

In 1999 heb ik deze vers uit het winkelrek getrokken voor 5 euro. Ik kan begrijpen dat deze wegens een kleine oplage moeilijk te verkrijgen kan zijn en zou daar nu pakweg 10 euro voor geven; als deze het laatste nummer was om de reeks te completeren mogelijk zelfs 15 of 20. Maar 75 is echt van-de-pot-gerukt-overvraagd.

Hermann schreef:

Ik weet niet wat de mensen bezield om zoveel te vragen en dan zijn er nog die dat er voor geven. Iemand interesse ga mijn verzameling verkopen dan kan ik stoppen met werken en gaan retenieren. :smiley:

T.I.A schreef:

Ik weet niet wat de mensen bezield om zoveel te vragen en dan zijn er nog die dat er voor geven. Iemand interesse ga mijn verzameling verkopen dan kan ik stoppen met werken en gaan retenieren. :smiley:

ja, heb je er zoveel dan ? geen classics of HIP´s erbij ? :wink:

deze voor een mooi prijsje… :rolleyes:

Hermann schreef:

Heb vroeger heel veel comics gehad van spiderman,superman,hulk,de verdelgers,fantastic 4 … heb 8 jaar verzameld en daarna alles verkocht op rommelmarkten tegen spotprijzen.