Verwisselen deel 1 - 2

$tripofiel schreef:

Volgens de achterkant van de strip is deel 1: (Agency Interpol - Uitgaves van deel 2 Stockholm - De grootmeester van de orde - stripINFO.be) en deel 2: (Agency Interpol - Uitgaves van deel 1 Mexico - La Muerte - stripINFO.be)?
Ik weet niet wie deze geplaatst heeft, maar is toch eens het checken waard denk ik???

witam schreef:

Het staat niet expliciet op de covers welke welk nummer moet hebben (of ik heb er nu toch al serieus overgekeken) en ik de te (http://www.stripspeciaalzaak.be/beelden/TeVerschijnen/_pdf/Ballon_0910.pdf) van Ballon staat Stockholm als 2.

Maar het is absoluut verwarrend.

witam schreef:

Wacht eens even.. binnen in staat bij
Mexico: D/2012/0089/308
Stockholm: D/2012/0089/307

Dus toch eerst stockolm?

Ik weet het niet.

$tripofiel schreef:

Op de achtercover staat eerst Stockholm en dan Mexico???
Het is inderdaad heel verwarrend …

witam schreef:

Op de (Agency Interpol, de stripreeks door Barboni - Bergting - Lapo - Marty - Runberg - Thirault - DUPUIS, uitgever van stripverhalen) staat Mexico op 1. Misschien toch maar hun nummering volgen?

Surya schreef:

Stockholm heeft een lager nummer als ISBN

witam schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Stockholm heeft een lager nummer als ISBN

Ja, maar om een stom voorbeeld te geven: deze (De tombe van Alexander - Uitgaves van deel 3 De albasten sarcofaag - stripINFO.be) was ook al uit voor de sc en toch klopt dit niet met de isbn. Dus zo eenvoudig hebben ze het dan ook weer niet gemaakt, de uitgevers.

Surya schreef:

Uiteraard niet, waarom zouden ze dat doen :slight_smile:

Royale de luxe schreef:

dit is een duidelijk gevalletje van op een stapel leggen, afwerken en niet weten waar je mee bezig bent… :smiley:

witam schreef:

Suggestie:
In al hun communicatie (te verschijnen-folder + website) staat het Mexico eerst. Alleen (voorlopig toch) op de achterflap staat de cover van Mexico pas op de twee plaats naast stockholm.
Voorlopig zou ik met hun officiele communicatie verder gaan en M op 1, S op 2.
(We kunnen daarna nog verbeteren indien nodig.)

witam schreef:

btw Surya, heb je een patent op je ondertekening of mogen anderen deze ook gebruiken? :wink:

Surya schreef:

Ik heb geen patenten op niks :slight_smile:

witam schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Ik heb geen patenten op niks :slight_smile:

Maar dus wel op al de rest??? :stuck_out_tongue: