Verwijderen aankondigingen Strips/Comics/Manga

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
(Het chimpansee-syndroom - Uitgaves van deel 3 Beschaving - stripINFO.be) 3

Hoog tijd dus om naar m’n SSZ te hollen!
Bedankt voor de info!

Sam schreef:

Bij het pak Dash dat ik zonet in de Colruyt kocht, zat de Venijnige Vanger van Suske en Wiske

die aankondiging mag dus weg, en ik veronderstel bij die 4 andere dus ook?

ps: kan iemand mij zeggen hoe je weet welk album er in zit, ik zie er misschien over, maar volgens mij staat dat nergens specifiek aangegeven, en 't zou lomp zijn om met 2 keer 't zelfde album thuis te komen ?(

Veter schreef:

Bedankt voor het melden.
Over welk album er inzit kan ik je niets zeggen. Maar is dat niet juist de commerciële truc? Je in het ongewisse laten, in de hoop de verkoop op te drijven?

T.I.A schreef:

(Rurouni Kenshin - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) 1 en 2
(Nausicaä - Uitgaves van deel 4 Deel 4 - stripINFO.be) 4
(One Piece (Glénat) - Uitgaves van deel 6 De eed - stripINFO.be) 6
(Black Cat - Uitgaves van deel 2 Creed - stripINFO.be) 2
(Hoshin Engi - Uitgaves van deel 2 Het einde van het begin - stripINFO.be) 2 (Titel: Het einde van het begin 2 )
(Marmalade Boy - Uitgaves van deel 4 Deel 4 - stripINFO.be) 4
20th Century Boys 10

Ook nieuw:
Floor de Goede - Opa laat zijn tenen zien
Cover:

Bron: Stripfanaat :wink:

(De zang van de vampiers - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) 1.1 - 1.2 - 3.2
(Uchronie(s) - New York - Uitgaves van deel 1 Resurrectie - stripINFO.be) HC 1 (titel: Resurrectie) is ook verkrijgbaar: Uchronies New York HC - Resurrectie + Box (Is dezelfde Cover !)
(De reizen van Tristan - Uitgaves van deel 3 Carcassonne - stripINFO.be) 3
(Magasin General - Uitgaves van deel 4 De biecht - stripINFO.be) 4 (SC)
(Golden Dawn - Uitgaves van deel 2 De erfenis - stripINFO.be) 2
(Wild River - Uitgaves van deel 2 De gevangene - stripINFO.be) 2

:wink:

T.I.A schreef:

(Golden Dawn - Uitgaves van deel 2 De erfenis - stripINFO.be) 2
(Wild River - Uitgaves van deel 2 De gevangene - stripINFO.be) 2

Iyo74 schreef:

Ziezo, alle verschenen… Op naar onze favoriete SSZ…

T.I.A schreef:

(Pyramides - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) 1,2,3
(Largo Winch - Uitgaves van deel INT 8 De weg en de deugd - stripINFO.be) INT 8
(Vae Victis! - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) 1,2,15 (HC)

fluiten schreef:

Waarvoor dank

T.I.A schreef:

Ook verschenen en nu dus beschikbaar…

(Nicolas Eymerich, Inquisiteur - Uitgaves van deel 2 De godin, Volume 2 - stripINFO.be) 1 en 2 HC
(Sinbad - Uitgaves van deel 1 De krater van Alexandrië - stripINFO.be) 1 SC Titel is eigenlijk : De krater van Alexandrië
(Machtsspel - Uitgaves van deel 1 Ultima Thulé - stripINFO.be) 1 HC
(Lanfeust van de sterren - Uitgaves van deel 4 De oceanenrovers - stripINFO.be) 4 HC
(Ode aan Kirihito - Uitgaves van deel 2 Mensenlevens - stripINFO.be) 2 HC
(Deel - stripINFO.be) 1 en 2

Ik heb wel de cover MET in het blauw het silvester logo ? en de Titel is eigenlijk: 500 Duizend pk denk degene die op de site staat dat het een voorpublicatie is ? hetzelfde met de cover van nr 1 …

Iyo74 schreef:

…nu ook op deze site verschenen…
Covers Golden Cup aangepast.

T.I.A schreef:

Ook verschenen…

(Motorboys - Uitgaves van deel 2 Deel 2 - stripINFO.be) 2

Iyo74 schreef:

Bedankt!

sennim schreef:

Blauwbloezen EN C1 is uitgekomen 25-12-2008

cuppenh schreef:

(The Bluecoats (Cinebook) - Uitgaves van deel 1 Robertsonville Prison - stripINFO.be)

Project_Z schreef:

zijn verschenen :
(Cash: I See a Darkness - Uitgaves van deel 1 Cash: I See a Darkness - stripINFO.be)
(De orde van de drakenridders - Uitgaves van deel 1 Jaïna - stripINFO.be)
(De orde van de drakenridders - Uitgaves van deel 2 Akanah - stripINFO.be)
(Sky Doll - Uitgaves van deel 3 De witte stad - stripINFO.be)

T.I.A schreef:

Bedankt, Cover kan toegevoegd worden… :smiley:

Herbert schreef:

Verschenen in luxe-uitgave (facsimilé): (Kuifje - Uitgaves van deel 16 Manne obbe moan - stripINFO.be)

Covertekst:

Album in het Hasselts

Vaak hoor je zeggen: “Het Limburgs dialect klinkt zo mooi en zo zangerig”. Goed bedoeld maar “het Limburgs” bestaat niet. Er bestaan wel vijftig verschillende Limburgse dialecten. Elk dorp heeft zijn eigen dialect, zijn eigen “woordklank” ook.
Woordgebruik en uitspraak ervan kunnen hemelsbreed verschillen. In elke Limburgse stad hoor je zelfs al verschillen van wijk tot wijk. Een Hasselaar kan moeiteloos aanduiden: “Die komt uit Runkst en die woont in Godsheide.” Terwijl ze toch allemaal in dezelfde stad wonen.
Limburg is een provincie waar het dialect relatief nog vrij sterk stand heeft gehouden. Helaas zal dat met de steeds nieuwere generaties gedoemd zijn om ooit te verdwijnen. Het zal nog enkel in wetenschappelijke studies blijven bestaan.
“Het Hasselts” in dit stripverhaal is er één van. De vertaler heeft gekozen voor een schrijfwijze die zo eenvoudig mogelijk is en die zou moeten aansluiten bij “hoe een buitenstaander het waarschijnlijk moet horen”.

(Ik stel voor om bij “Taal” te vermelden: “Nederlands, Hasselts dialect” i.p.v. het huidige “Nederlands, Limburgs dialect”.)