Enkel nog Sanoma en Standaard albums laten verschijnen en ik ben rond. 't Had al gedaan kunnen zijn maar hier en daar waren wat aanpassingen en aanvullingne nodig van de reeds aanwezige gegevens. Én T.I.A. is een beetje lui geworden, want geen links meer naar de betreffende albums…
Origineel geplaatst door Iyo74
Enkel nog Sanoma en Standaard albums laten verschijnen en ik ben rond. 't Had al gedaan kunnen zijn maar hier en daar waren wat aanpassingen en aanvullingne nodig van de reeds aanwezige gegevens. Én T.I.A. is een beetje lui geworden, want geen links meer naar de betreffende albums…
Mmmm Ten eerste is het Niet mijn Post (degene zonder links… ) en ten tweede hier is hij MIJN post X( (een mens zou denken "toch groot genoeg de post… Blijkbaar niet )
Bij mij lukken de Links wel… raar ?( : 8)
Reeds verschenen: (http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=49617) Aangekondigd mag dus weg bij alledrie de versies!
Ik had deze melding al in een nieuwe thread gezet, maar nu pas gezien dat het hier moest staan: sorry
Origineel geplaatst door hego
Urbanus vertelt 1: Plankgas en Plastronneke / Mieleke Melleke Mol ( 4,25)
Dirk Stallaert & Urbanus
Urbanus vertelt 1: Plankgas / Mieleke + DVD ( 9,99)
Dirk Stallaert & Urbanus
Behalve bovenstaande 2 albums is alles nu verschenen. Wat ‘Urbanus vertelt’ betreft: ik weet niet of het hier 2 nieuwe verhalen betreft of een bundeling van 2 albums. Het invoegen van de albums zal daar vanaf hangen…
Origineel geplaatst door Iyo74 Origineel geplaatst door T.I.A
En komt deze er ook in van Urbanus ?
Urbanus vertelt + DVD
Alles in orde gebracht, met uitzondering van dit album. Zie ook m’n vorige post…
Wel om het met een Quote te zeggen: Tot midden 2008 verschenen de avontuurlijke gags van ‘Plankgas en Plastronneke’ en ‘Mieleke Melleke Mol’ altijd in afzonderlijke albums. Sinds 10 december 2008 is dit anders! De fratsen van de 5 grappige figuurtjes zitten sindsdien in 1 album onder de titel ‘Urbanus Vertelt’. In het eerste ‘Urbanus Vertelt’-album staan afwisselend 18 gags van ‘Plankgas en Plastronneke’ en 18 gags van ‘Mieleke Melleke Mol’. Het gaat telkens om gags die nog nooit eerder verschenen zijn.
Mss vermelden bij het eerste album van urbanus verteld. En zowel Plankgas en Plastronneke en Mieleke Melleke Mol bij alternatieve titel te zetten aangezien de reeksen gaan stoppen ?( en Urbanus verteld bestaat uit 18 gags van elk van de twee figuren voortaan
Deze cover is nochtans Laatste Vlucht HC + Box genoemd met inhoud van (of anders welke is het ?)
Bij ons staat de HC + HC met box versie van het album. Dit is in elk geval niet de cover van het HC album.
Waarschijnlijk is dit de cover van de box (maar ik heb de indruk dat de box bedoeld is voor Laatste Vlucht + Boven de wolken 1+2), ik weet ook niet goed hoe we dat dan op de site moeten zetten…
Idd dit is de cover van de box met inhoud van: Laatste Vlucht + Boven de wolken 1+2 dat weet ik nu de keuze aan jullie welke reeks je deze INT gaan zetten
Mss gelijk we eens bij een comic gedaan hebben bij alle twee de reeksen het album zetten en het vermelden bij opmerkingen ?
Een album kan/mag maar 1 keer ingevoerd worden, in 1 reeks.
Opmerkingen kunnen natuurlijk altijd bijgeschreven worden.
Als een box verkocht wordt met de albums er in, kan je het beschouwen als een bundeling (of integraal) en zo op de site zetten. Maar hier is het eigenlijk een album dat verkocht wordt met als extraatje een box waar je zelf die andere albums kan bijsteken. Dan lijkt enkel een gewone vermelding mij inderdaad op zijn plaats.
Origineel geplaatst door Veter
Een album kan/mag maar 1 keer ingevoerd worden, in 1 reeks.
Opmerkingen kunnen natuurlijk altijd bijgeschreven worden.
Als een box verkocht wordt met de albums er in, kan je het beschouwen als een bundeling (of integraal) en zo op de site zetten. Maar hier is het eigenlijk een album dat verkocht wordt met als extraatje een box waar je zelf die andere albums kan bijsteken. Dan lijkt enkel een gewone vermelding mij inderdaad op zijn plaats.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.