Verwijderen aankondigingen Strips/Comics/Manga

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=56605) 220
ISBN: 9789002228889 + Inkleuring en belettering (staat zo in het album vermeld): Studio Leonardo
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=53135) 119 staat zo vermeld in het album: **Met medewerking van :**Thomas Du Caju, Kristof Fagard en Peter Koeken. Inkleuring: Ria Smits ISBN:9789002228698
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=56604): 131 ISBN: 9789002228742 Assistentie Steven de Rie Kleur Standaard Uitgeverij
(F.C. De Kampioenen - Uitgaves van deel 55 Paulientje op de dool - stripINFO.be) 55 de met en zonder CD ISBN: 9789002228797 en ISBN nummer van het album met CD: 9789002233883

Best dat ik het plastiekje niet afgedaan had (voor de doorgestuurde scan ) :smiley:

Aja verschenen allemaal…
:wink:

Idd allemaal verschenen… :]

Iyo74 schreef:

Enkel nog Sanoma en Standaard albums laten verschijnen en ik ben rond. 't Had al gedaan kunnen zijn maar hier en daar waren wat aanpassingen en aanvullingne nodig van de reeds aanwezige gegevens. Én T.I.A. is een beetje lui geworden, want geen links meer naar de betreffende albums… :stuck_out_tongue:

T.I.A schreef:

(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=51976) 6
(Neon Genesis Evangelion - Uitgaves van deel 5 De grafsteen - stripINFO.be) 5 maar de titel is: De grafsteen
(http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=60986) 4

Deze vindt ik hier niet… voor ik een dubbel inbreng hier de cover:

2008-Argus 2008

(Gals! - Uitgaves van deel 2 Deel 2 - stripINFO.be) 2

Nog eentje waar moet deze ?

Op zoek naar de verloren tijd HC - Een liefde van Swann 2

(Bankgeheimen - Uitgaves van deel 4.1 De kinderen van Watergate - stripINFO.be) 4.1
(De grote dode - Uitgaves van deel 2 Pauline... - stripINFO.be) 2 (Nederlandse uitgave)
(SAS - Uitgaves van deel 6 De spion van het Vaticaan - stripINFO.be) 6
(Het syndroom van Abel - Uitgaves van deel 1 Exil - stripINFO.be) 1 en titel is: Exil
Uchronie(s) - New Harlem bij nr1 Roof: opmerkingen bij de toegevoegde cover: Met box om deel 1-2-3 in te doen
Van Sasmira heb ik hier een HC nr1 met titel: De Roep ?(

En hier nog de Nederlandse INT: Legende HC - Complete serie incl Box

(De laatste vlucht - Uitgaves van deel 1 De laatste vlucht - stripINFO.be) 1 (HC)
en hier de cover van de INT: Inclusief Box voor Laatste Vlucht + Boven de Wolken 1-2 in op te bergen

(Magasin General - Uitgaves van deel 4 De biecht - stripINFO.be) 4 (HC) de cover die ik bij de SC heb ingevoegd is de HC had me vergist :frowning: dus de cover van SC weg doen Sorry…
(De lemen troon - Uitgaves van deel 1 De ridder met de bijl - stripINFO.be) 1 en de Titel: De ridder met de bijl
(Bone (Silvester) - Uitgaves van deel 1 Weg uit Boneville - stripINFO.be) INT 1
(Requiem de vampierridder - Uitgaves van deel 7 Het klooster der bloedzusters - stripINFO.be) 7 MAAR de titel is Het klooster der bloedzusters met DER dus

Sorry Hego er zitten er wel tss van jou lijstje maar had geen zin het te filteren…

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Enkel nog Sanoma en Standaard albums laten verschijnen en ik ben rond. 't Had al gedaan kunnen zijn maar hier en daar waren wat aanpassingen en aanvullingne nodig van de reeds aanwezige gegevens. Én T.I.A. is een beetje lui geworden, want geen links meer naar de betreffende albums… :stuck_out_tongue:

Mmmm Ten eerste is het Niet mijn Post (degene zonder links… ) en ten tweede hier is hij MIJN post X( (een mens zou denken "toch groot genoeg de post… Blijkbaar niet :smiley: )
Bij mij lukken de Links wel… raar ?( :smiley: :smiley: : 8)

prick schreef:

Reeds verschenen: (http://www.stripinfo.be/strip.php?strip=49617) Aangekondigd mag dus weg bij alledrie de versies!
Ik had deze melding al in een nieuwe thread gezet, maar nu pas gezien dat het hier moest staan: sorry :frowning:

T.I.A schreef:

Ik weet het de vorige lijst is nog niet afgewerkt en er zijn er nog:

(Betty & Dodge - Uitgaves van deel 1 Moord in Manhattan - stripINFO.be) 1
(Urbanus INT 3 Urbanus valt in herhaling - stripINFO.be) L1 Luxe

Van Fc De kampioenen nummer 55 is het de verkeerde cover (degene zonder CD) dit is de cover van degene zonder cd:

En komt deze er ook in van Urbanus ?

Urbanus vertelt + DVD

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door hego
Urbanus vertelt 1: Plankgas en Plastronneke / Mieleke Melleke Mol (€ 4,25)
Dirk Stallaert & Urbanus
Urbanus vertelt 1: Plankgas / Mieleke + DVD (€ 9,99)
Dirk Stallaert & Urbanus

Behalve bovenstaande 2 albums is alles nu verschenen. Wat ‘Urbanus vertelt’ betreft: ik weet niet of het hier 2 nieuwe verhalen betreft of een bundeling van 2 albums. Het invoegen van de albums zal daar vanaf hangen…

Iyo74 schreef:

Urbanus vertelt + DVD

Alles in orde gebracht, met uitzondering van dit album. Zie ook m’n vorige post…

T.I.A schreef:

Deze cover is nochtans Laatste Vlucht HC + Box genoemd met inhoud van (of anders welke is het ?) :

Inclusief Box voor Laatste Vlucht + Boven de Wolken 1-2 in op te bergen (deze tekst staat bij de cover vermeld)

dus ofwel moet deze INT apart staan en is de degene die nu in de reeks staat met opmerking “met box” fout ?(
of er zijn er twee ?

of het is de ontbrekende cover van degene die in de site staat

Tja ik weet het niet hopelijk jullie :smiley:

Ik denk eerder een algemene INT(box) met de verhalen blijkbaar van twee verschillende reeksen zie opmerking bij cover

O ja deze heb je vergeten wegdoen (heb cover toegevoegd) (Argus 6 Nieuwsoverzicht in meer dan 200 cartoons (2008) - stripINFO.be) 2008

Deze is ook over het hoofd gezien denk ik

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Urbanus vertelt + DVD

Alles in orde gebracht, met uitzondering van dit album. Zie ook m’n vorige post…

Wel om het met een Quote te zeggen: Tot midden 2008 verschenen de avontuurlijke gags van ‘Plankgas en Plastronneke’ en ‘Mieleke Melleke Mol’ altijd in afzonderlijke albums. Sinds 10 december 2008 is dit anders! De fratsen van de 5 grappige figuurtjes zitten sindsdien in 1 album onder de titel ‘Urbanus Vertelt’. In het eerste ‘Urbanus Vertelt’-album staan afwisselend 18 gags van ‘Plankgas en Plastronneke’ en 18 gags van ‘Mieleke Melleke Mol’. Het gaat telkens om gags die nog nooit eerder verschenen zijn.

Bron: (http://www.urbanusfan.be/urbanusvertelt/urbanusvertelt01.htm)

Mss vermelden bij het eerste album van urbanus verteld. En zowel Plankgas en Plastronneke en Mieleke Melleke Mol bij alternatieve titel te zetten aangezien de reeksen gaan stoppen ?( en Urbanus verteld bestaat uit 18 gags van elk van de twee figuren voortaan

Veter schreef:

Deze cover is nochtans Laatste Vlucht HC + Box genoemd met inhoud van (of anders welke is het ?)

Bij ons staat de HC + HC met box versie van het album. Dit is in elk geval niet de cover van het HC album.
Waarschijnlijk is dit de cover van de box (maar ik heb de indruk dat de box bedoeld is voor Laatste Vlucht + Boven de wolken 1+2), ik weet ook niet goed hoe we dat dan op de site moeten zetten…

T.I.A schreef:

Idd dit is de cover van de box met inhoud van: Laatste Vlucht + Boven de wolken 1+2 dat weet ik nu de keuze aan jullie welke reeks je deze INT gaan zetten :smiley:

Mss gelijk we eens bij een comic gedaan hebben bij alle twee de reeksen het album zetten en het vermelden bij opmerkingen ?

hego schreef:

Op de zijkant van de box staat vermeld
Laatste Vlucht + Boven de Wolken
Dus lijkt me duidelijk bij beide vermelden, met opmerking.

Veter schreef:

Een album kan/mag maar 1 keer ingevoerd worden, in 1 reeks.
Opmerkingen kunnen natuurlijk altijd bijgeschreven worden.
Als een box verkocht wordt met de albums er in, kan je het beschouwen als een bundeling (of integraal) en zo op de site zetten. Maar hier is het eigenlijk een album dat verkocht wordt met als extraatje een box waar je zelf die andere albums kan bijsteken. Dan lijkt enkel een gewone vermelding mij inderdaad op zijn plaats.

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Een album kan/mag maar 1 keer ingevoerd worden, in 1 reeks.
Opmerkingen kunnen natuurlijk altijd bijgeschreven worden.
Als een box verkocht wordt met de albums er in, kan je het beschouwen als een bundeling (of integraal) en zo op de site zetten. Maar hier is het eigenlijk een album dat verkocht wordt met als extraatje een box waar je zelf die andere albums kan bijsteken. Dan lijkt enkel een gewone vermelding mij inderdaad op zijn plaats.

I agree

Veter schreef:

Deze is ook over het hoofd gezien denk ik

Hierzo:
(Op zoek naar de verloren tijd 5 Een liefde van Swann, deel 2 - stripINFO.be)

T.I.A schreef:

(Wat een jaartje 5 Wat een jaartje (2008) - stripINFO.be) 5
(Argus 6 Nieuwsoverzicht in meer dan 200 cartoons (2008) - stripINFO.be) 6

Hier een nieuw reeksje: Matena Strips - Het dwaallicht

Dagobertje schreef:

Wat een mooie covers allemaal !! :smiley:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Dagobertje
Wat een mooie covers allemaal !! :smiley:

Yep idd van jou prachtige site waar ik al veel aankopen gedaan heb :smiley:

T.I.A schreef:

(Detective Conan - Uitgaves van deel 9 Deel 9 - stripINFO.be) 9
(Naruto - Uitgaves van deel 15 Deel 15 - stripINFO.be) 15
(Shaman King - Uitgaves van deel 18 Deel 18 - stripINFO.be) 18
(De ijstuin - Uitgaves van deel 1 De ijstuin - stripINFO.be) 1 moet mss erbij vermeld worden: Onderdeel van Vrij Vlucht. Servais. Met extra dossier van 20 pagina’s

(Het chimpansee-syndroom - Uitgaves van deel 3 Beschaving - stripINFO.be) 3
(Lady S. - Uitgaves van deel 5 Een mol in Washington - stripINFO.be) 5