Origineel geplaatst door woelfie Die foligatto, kan dat zijn dat die is ingevoerd als apart album, in plaats van andere uitgave? Ik denk dat album 1 en album 1 hetzelfde album zijn.
daarom dat ik het eerst niet kon geloven dat het tien tpbs gingen zijn
maar ik heb al leuke dingen gekocht aan witam
dus hoopte ik van wel
kan je ze voor mij reserveren aub?
ik kan dus helaas niet naar gent komen maar misschien weer via kiala regelen zoals vorige keer? (tis niet dringend want met mijn knie kan ik nie boegeren dus kan ik het niet gaan afhalen)
ik kan dus helaas niet naar gent komen maar misschien weer via kiala regelen zoals vorige keer? (tis niet dringend want met mijn knie kan ik nie boegeren dus kan ik het niet gaan afhalen)
Ik zet ze aan de kant voor je. Maar kiala gaat even moeten wachten want examens en zo nu. Maar ik regel het met je binnen een paar weken, ok?
Origineel geplaatst door beus is die casanova eigenlijk leuk?
ik ben wel fan van de tekeningen van Ba uit umbrella academy
Ik ga weer eens tegen schenen stampen want velen vinden dit super.. ik vond de tekeningen goed, het verhaal daarentegen is naar mijn gevoel te complex om nog echt van te genieten (of ik snap het gewoon niet, kan ook).
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.