verandering titel

woelfie schreef:

Als ik een suggestie mag doen over (Nausicaä - Alle delen van de reeks - stripINFO.be).
In het Japans, Engels en Frans heet de reeks reps. Kaze no Tani no Nausicaä, Nausicaä of the Valley of the Wind en Nausicaä de la vallée du vent. Enkel in het Nederlands blijkbaar gewoon “Nausicaä”.
Bovendien heet deel 1 hier “(strip.php?strip=15047)”, en de volgende delen “Deel 2”, “Deel 3”, enz.

Het lijkt mij daarom logisch om de reeks te hernoemen naar “Nausicaä van de vallei van de wind” en deel 1 gewoon “Deel 1” te noemen.

Project_Z schreef:

Effe naar boven halen, want nog niet in orde gebracht ?(
(Nausicaä - Uitgaves van deel 1 Deel 1 - stripINFO.be) titel is Deel 1, niet “Van de vallei van de wind”, dit is deel van de (Nausicaä - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) nl. Nausicaä van de vallei van de wind

Surya schreef:

Rectified

Project_Z schreef:

Thank you !

the pope schreef:

ik overweeg al even mij deze reeks aan te schaffen. Qua prijs lijkt het mij veruit het interessantst van de engelse versie (6.86€ per deel) te bestellen, edoch ik heb me laten vertellen dat de nederlandstalige versie (11€ ofzo) aangenamer leest wegens groter formaat. Daarentegen gebruikt men dan wel lelijke bruine inkt..

wat is de beste koop?

T.I.A schreef:

Een verzamelaar zegt altijd: Degene in de originele taal … :smiley:
(maar ik zondig ook hoor)

the pope schreef:

geef me nog een paar jaar :smiley:

(en ik beschouw mezelf niet als een verzamelaar, het gaat me om de leeservaring, laat dat duidelijk zijn)