The Tick invoering

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door mi-jah
(The Tick - Uitgaves van deel 11 Two Strange Warm Men and the City of their Dreams - stripINFO.be) heeft nu niet de goede afbeelding…

Het Tenth Anniversary logo (linksonder de T van Tick) mist, en het logo is Geel/Rood ipv Wit/Rood…

Is verwijdert :slight_smile:

ignoramus schreef:

Origineel geplaatst door ignoramus
kan je de afbeelding in je onderschrift ook een beetje kleiner maken ?
't is wel scrollen geblazen als je post :rolleyes:

Excuses, was ik al bang voor…
Ik zal m ff verwijderen en weer toevoegen als ik m kleiner heb…
Iemand n tip hoe dat kan, want dat is weer iets nieuws om te proberen voor mij…

Ik was er zo blij mee…!!! ;(
'twas een leuke, daar niet van :smiley: :smiley:

Veter schreef:

Ook de -1 moet steeds worden weg gehaald bij nummer in collectie
Waarom komt die er steeds te voorschijn?

Die laat je gewoon staan. -1 wil zeggen dat die niet gebruikt wordt.
Je vult daar pas een cijfer in als een album niet alleen tot een reeks maar ook tot een collectie behoort met een nummering (eerder zeldzaam bij de Amerikaanse comics).

Bij kopiëren van auteurs lijkt me ook n knopje om alles tegelijk aan te vinken handig!
Of standaard bij kopiëren aangevinkt maken…

Dat lijkt me een zeer slecht idee. Bij deze reeks blijven de auteurs ongeveer hetzelfde, maar bij sommige reeksen werken zeer veel verschillende auteurs aan verschillende exemplaren mee, en kan de auteurslijst erg lang worden. Het bewust aanvinken van welke auteurs aan een bepaald exemplaar hebben meegewerkt lijkt me dan verstandiger.
En het even aanvinken van die auteurs is nu ook niet zo’n tijdrovend werk. :slight_smile:

mi-jah schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Ook de -1 moet steeds worden weg gehaald bij nummer in collectie
Waarom komt die er steeds te voorschijn?

Die laat je gewoon staan. -1 wil zeggen dat die niet gebruikt wordt.
Je vult daar pas een cijfer in als een album niet alleen tot een reeks maar ook tot een collectie behoort met een nummering (eerder zeldzaam bij de Amerikaanse comics).
Ah, duidelijk! :slight_smile:

Origineel geplaatst door Veter
Bij kopiëren van auteurs lijkt me ook n knopje om alles tegelijk aan te vinken handig!
Of standaard bij kopiëren aangevinkt maken…

Dat lijkt me een zeer slecht idee. Bij deze reeks blijven de auteurs ongeveer hetzelfde, maar bij sommige reeksen werken zeer veel verschillende auteurs aan verschillende exemplaren mee, en kan de auteurslijst erg lang worden. Het bewust aanvinken van welke auteurs aan een bepaald exemplaar hebben meegewerkt lijkt me dan verstandiger.
En het even aanvinken van die auteurs is nu ook niet zo’n tijdrovend werk. :slight_smile:
Ik bedoelde dat ook meer bij het toevoegen van een alternatieve uitgave… Dan zal juist het meeste toch hetzelfde blijven, lijkt me?
Maar idd, qua tijd zal t weinig uitmaken! :wink:

Thanx!

mi-jah schreef:

kan je de afbeelding in je onderschrift ook een beetje kleiner maken ?
't is wel scrollen geblazen als je post :rolleyes:

Excuses, was ik al bang voor…
Ik zal m ff verwijderen en weer toevoegen als ik m kleiner heb…
Iemand n tip hoe dat kan, want dat is weer iets nieuws om te proberen voor mij…

Ik was er zo blij mee…!!! ;(
'twas een leuke, daar niet van :smiley: :smiley:
En GELUKT!!! :smiley:
Deze valt wel mee, toch? :]

ignoramus schreef:

prima

mi-jah schreef:

LOL!

Veter schreef:

Ik bedoelde dat ook meer bij het toevoegen van een alternatieve uitgave… Dan zal juist het meeste toch hetzelfde blijven, lijkt me?
Maar idd, qua tijd zal t weinig uitmaken!

Ah, daar zal het inderdaad meer gelijk lopen.
Maar toch… Bij comics heb je soms verschillende covers door verschillende auteurs. En vertalers en letteraars verschillen in de verschillende talen. :slight_smile:

mi-jah schreef:

Nog even met de mods checken:

De Tick’s eerste serie is in zwart/wit, maar later is ie ook ingekleurd uitgebracht, onder de titel Chroma-Tick!
De delen bevatten verder dezelfde verhalen…
Is het dan slimmer om er een nieuwe reeks van te maken of toe te voegen als alternatieve uitgaven?

Surya schreef:

Alternatieve uitgaves. Het is de zelfde reeks, als ik het goed begrijp, dus dan splitsen we dat niet op he

mi-jah schreef:

Vermoedde ik idd al. :wink:

Dank voor het uitsluitsel! :slight_smile: