Tellen van collectie

simonstrip schreef:

Nu we toch over het tellen van de collectie bezig zijn nog eens de vraag of ergens een vakje of een blok bij kan komen waarin permanent (altijd) het aantal strips staat dat in de collectie aanwezig is. Nu moet ik als ik dat wil weten naar “mijn collectie” gaan en dat duurt toch altijd weer even voor de computer dat geladen heeft.

Chris Van de Meerssche schreef:

Origineel geplaatst door simonstrip
Nu we toch over het tellen van de collectie bezig zijn nog eens de vraag of ergens een vakje of een blok bij kan komen waarin permanent (altijd) het aantal strips staat dat in de collectie aanwezig is. Nu moet ik als ik dat wil weten naar “mijn collectie” gaan en dat duurt toch altijd weer even voor de computer dat geladen heeft.

Duurt dat zo lang? Bij mij maar 5 seconden. En dan moest ik eerst nog naar de homepage.

simonstrip schreef:

bij mij duurt dat meerdere minuten, ligt misschien aan mijn computer en aan de hoeveelheid te laden strips

Veter schreef:

Dat zijn inderdaad factoren die kunnen meespelen.
Ook het aantal strips per pagina dat getoond wordt. Ik denk dat dit standaard op 25 staat in je (- stripINFO.be), maar misschien heb jij dat op een ander aantal, Simon? Als ik dit op een hoger aantal zet (250), wordt het bij mij ook trager.

Hij laadt gewoon de eerste pagina van je collectie normaal gezien.

Je kan het aantal strips daar instellen. Bij zijn er dat 100 per pagina.

Anders moet je eens kijken hoeveel dat aantal bij jou bedraagt. Als het heel veel is, kan je het altijd verminderen.
(Home > controlepaneel>deel optie collectiebeheer)

Bij de weg, ik ben zo vrij geweest om je collectie eens op te roepen. De pagina was op minder dan een seconde geladen.

Verschijnen de andere pagina’s bij jou op een normale snelheid?

simonstrip schreef:

bij mij staat het aantal strips per pagina op 200, zou het helpen als ik dat op 20 of 25 zet?

simonstrip schreef:

ja, als ik hem op 20 zet gaat het met een “noodgang” , alleen moet ik dan een heleboel bladzijden omslaan.

Veter schreef:

Je kan eens proberen of het verschil maakt.
Het is wat meer bladeren, maar als het sneller laadt, kan het misschien toch nuttiger zijn. Merk je niet echt verschil, dan kan je dat snel weer verzetten.

simonstrip schreef:

ja, ook het doorbladeren naar een volgende ladzijde gaat dan een stuk vlugger, natuurlijk moet hij dan een stuk minder covers ophalen.
En met die letter bovenin kan ik toch redelijk vlug naar een bepaalde strip.
Bedankt voor het meedenken.
Ik ga weer verder op zoek naar ontbrekende gegevens en covers.

Surya schreef:

Origineel geplaatst door simonstrip
Ik ga weer verder op zoek naar ontbrekende gegevens en covers.

Super :slight_smile:

Ik ga eens denken over hoe ik toch aan je verzoek kan voldoen