Even een vraagje: in mijn collectie is er een verschil tussen Strips in collectie enerzijds en Strips in bezit anderzijds. Heb nochtans enkel strips die ik ook heb geregistreerd. Maar sommige heb ik wel dubbel. Ligt dat daar dan aan?
Net even gekeken. Bij mij is het ook verschillend, maar het verschil heeft te maken met mijn verlanglijstje blijkbaar.
Verlanglijst wordt mee opgenomen in collectie, maar uiteraard niet bij strips in bezit. Weet niet of het bij jou ook zo is :-).
Toch heb ik na lang zoeken nog steeds niet uitgevonden waarom het aantal strips in mijn collectie 1 meer bedraagt dan mijn verlanglijst opgeteld bij mijn strips in bezit.
Is dit een bug of kijk ik ergens overheen?
Bij mijn weten niet.
Dat verschil zit er al vanaf de eerste honderd boeken die ik in mijn collectie zette, en momenteel zit ik op 1700. Maar het verschil blijft 1.
Ik heb het idee dat het onstond toen ik iets van de verlanglijst verwijderde.
Ook door het genereren van een printbare lijst waarbij je “In bezit” "Gelezen"en “Verlanglijst” op neen zet kan ik niets vinden.
Heb je iets verwijderd door het vakje verlanglijst uit te vinken of door op de vuilnisbakknop te drukken?
Het al ondervonden dat, wanneer je gewoon iets van je verlanglijst weghaalt door het uit te vinken, het bewuste album wal uit de telling van de verlanglijst gaat maar wel in je collectie blijft staan.
Laar dan zou je die wel in de printbare lijst moeten zien met de combinatie die je aangehaald hebt.
Probeer eens
In bezit: neen
gelezen: om het even
Verlanglijst: neen
Eigenlijk heb ik ook niets anders dan “in bezit” aangevinkt, dus zou het in feite ook moeten overeen komen. Zou dus mn hele collectie moeten overlopen om te zien waar de bug ev kan zitten. Geen beginnen aan, dus laat ik het zo
OK, als je dat lijstje hebt, kun je die verwijderen door het vinkvakje naast Opmerking aan te vinken en dan onderaan op de knop Aanpassingen opslaan te klikken.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.