Talent/ gezocht

Luuna schreef:

Daar ik op deze super-site nog geen vraag/ aanbod heb gevonden, ( al heb ik in een andere topic gelzen dat men er aan werkt ) vroeg ik me af of er niemand weet waar in aan betaalbare prijzen men ontbrekende Talent/ Blitz/ Lava strips kan kopen. Van sommige reeksen ( zoals Vae Victis, Bloed en stilte , …) ontbreek in nog enkele Hc- nummers.
Zou deze reeksen grrag compleet maken.
Alvast bedankt.

Iyo74 schreef:

Ik vrees dat je hier zowat het onmogelijke vraagt! Talent is reeds enkele jaren behoorlijk op de sukkel (om het even zacht uit te drukken) zodat geen albums meer worden herdrukt. Veel albums zijn bijgevolg niet of nauwelijks meer te vinden. Tenzij je graag €100 à €150 of meer overhebt voor bepaalde albums (Vae Victis 9 heb ik toch maar laten liggen aan deze prijs)…

Maar dan nu het goede nieuws: de uitgaverechten op goede reeksen zijn langzamerhand aan het overgaan in de handen van andere uitgeverijen. Zo is Golden City bv. net herdrukt door Silvester. Ook andere reeksen komen eraan (als ik me niet vergis is er ook al sprake van een heruitgave van Vae Victis, inclusief het nog onuitgegeven laatste deel 15).
Geduld is een schone deugd en zal in deze heel erg welkom zijn (ikzelf wacht ook al enkele jaren op sommige albums).

Hermann schreef:

Indien je toch van plan bent Vae Victus te kopen betaal je ongeveer tss 12 en 40 euro voor een HC zie www.topstrips.be zoniet neem eens een kijkje op www.yezz.be daar heb ik er ook gevonden tegen zeer mooie prijzen wel SC deze waren nog te betalen.Anders is het zoals Iyo74 zegt eventjes geduld… ( busje komt zo )

$tripofiel schreef:

Stuur me een PM met het lijstje dat je nog zoekt, dan laat ik wel weten of ik iets kan doen… ?(

hego schreef:

Ik zoek ook nog wat, deze dus alleen in HC wie ??? :

Surya schreef:

Ik heb ze, maar ben er nogal aan gehecht. Ik wil overwegen ze weg te doen in ruil voor de hele reeks in SC in uitstekende staat en een mooi sommetje (ja, sorry hoor, het heeft mij ook moeite gekost deel 1 te vinden in HC!)

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Stuur me een PM met het lijstje dat je nog zoekt, dan laat ik wel weten of ik iets kan doen… ?(

Hey fiele nog wat gevonden op zolder :smiley: :smiley: qua Paling en Ko of Spec…
:))

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door hego
Ik zoek ook nog wat, deze dus alleen in HC wie ??? :

Heb ik te koop, maar niet goedkoop!!! :smiley:

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
Origineel geplaatst door $tripofiel

Hey fiele nog wat gevonden op zolder :smiley: :smiley: qua Paling en Ko of Spec…
:))

Tot nu toe nog niet, maar heb nog niet alles gecontroleerd! :smiley:

Wie weet… :rolleyes:

Hermann schreef:

Op www.yezz.be zijn deze te koop 1 HC en 2 SC tegen de prijs van 10 € of de volledige reeks tegen 60 € naar Yezz dan stripverhalen dan het derde testament.

Luuna schreef:

Van Vae Victis: nr 9,10,11,13 & 14 in HC

$tripofiel schreef:

Binnenkot worden ze herdrukt, ik zou wachten…

Tenzij je er VEEL geld voor hebt!? :smiley: :smiley:

Centauri167 schreef:

Heb er daar zaterdag nog van gekocht, allen tussen 5 @ 14 euro, nieuw of in zeer goede tweedehandse staat, zo duur nu ook weer niet.

hego schreef:

het derde testament

deze nog:
Het derde testament - Uitgaves van deel 2 Mattheus, of het gezicht van de engel - stripINFO.be
Het derde testament - Uitgaves van deel 3 Lucas, of de adem van de stier - stripINFO.be
Het derde testament - Uitgaves van deel 4 Johannes, of de dag van de raaf - stripINFO.be

Luuna schreef:

Heb zaterdag nog een paar reeksen kunnen volledig maken zoals Rogon de witte wolf en Marlysa.

chico 2 schreef:

En van welke reeks moet je nog albums hebben ?

Luuna schreef:

Nr 1 De Kid HC
Nr 4 Merlin HC
Nr 5 Merlin HC
Nr 6 Merlin HC
Nr 1 Excalibur HC
Nr 4 Excalibur HC
Nr 1 Kookaburra HC
Nr 3 Kookaburra HC
NR 2 Hartenbloed HC
Nr 3 Hartenbloed HC
Deze nummers mis ik dus nog van HC covers van Talent Als jij er weet aan een goede prijs laat dan maar iets weten

chico 2 schreef:

Spijtig, in hc. kan ik je er jammer genoeg niet aan helpen .

eddy0001 schreef:

Even hier kijken:

http://www.atomik.nl/eshop/europese_strips

Hebben nog wel enkele van deze HC’s.

PS. Merlin staat onder Merlijn geklasseerd.

$tripofiel schreef:

Als je eens in de buurt van Gent passeert ga eens kijken bij (http://www.adhemar.be/stripwinkel.htm), die heeft nog ongelooflijk veel Talent liggen!?

Indien je hier niet wezen moet kan je altijd op (http://stores.benl.ebay.be/adhemarwinkel) proberen?

Veel plezier…