Daar ik op deze super-site nog geen vraag/ aanbod heb gevonden, ( al heb ik in een andere topic gelzen dat men er aan werkt ) vroeg ik me af of er niemand weet waar in aan betaalbare prijzen men ontbrekende Talent/ Blitz/ Lava strips kan kopen. Van sommige reeksen ( zoals Vae Victis, Bloed en stilte , …) ontbreek in nog enkele Hc- nummers.
Zou deze reeksen grrag compleet maken.
Alvast bedankt.
Ik vrees dat je hier zowat het onmogelijke vraagt! Talent is reeds enkele jaren behoorlijk op de sukkel (om het even zacht uit te drukken) zodat geen albums meer worden herdrukt. Veel albums zijn bijgevolg niet of nauwelijks meer te vinden. Tenzij je graag 100 à 150 of meer overhebt voor bepaalde albums (Vae Victis 9 heb ik toch maar laten liggen aan deze prijs)…
Maar dan nu het goede nieuws: de uitgaverechten op goede reeksen zijn langzamerhand aan het overgaan in de handen van andere uitgeverijen. Zo is Golden City bv. net herdrukt door Silvester. Ook andere reeksen komen eraan (als ik me niet vergis is er ook al sprake van een heruitgave van Vae Victis, inclusief het nog onuitgegeven laatste deel 15).
Geduld is een schone deugd en zal in deze heel erg welkom zijn (ikzelf wacht ook al enkele jaren op sommige albums).
Indien je toch van plan bent Vae Victus te kopen betaal je ongeveer tss 12 en 40 euro voor een HC zie www.topstrips.be zoniet neem eens een kijkje op www.yezz.be daar heb ik er ook gevonden tegen zeer mooie prijzen wel SC deze waren nog te betalen.Anders is het zoals Iyo74 zegt eventjes geduld… ( busje komt zo )
Ik heb ze, maar ben er nogal aan gehecht. Ik wil overwegen ze weg te doen in ruil voor de hele reeks in SC in uitstekende staat en een mooi sommetje (ja, sorry hoor, het heeft mij ook moeite gekost deel 1 te vinden in HC!)
Origineel geplaatst door T.I.A Origineel geplaatst door $tripofiel
Stuur me een PM met het lijstje dat je nog zoekt, dan laat ik wel weten of ik iets kan doen… ?(
Hey fiele nog wat gevonden op zolder qua Paling en Ko of Spec…
:))
Tot nu toe nog niet, maar heb nog niet alles gecontroleerd!
Op www.yezz.be zijn deze te koop 1 HC en 2 SC tegen de prijs van 10 of de volledige reeks tegen 60 naar Yezz dan stripverhalen dan het derde testament.
Nr 1 De Kid HC
Nr 4 Merlin HC
Nr 5 Merlin HC
Nr 6 Merlin HC
Nr 1 Excalibur HC
Nr 4 Excalibur HC
Nr 1 Kookaburra HC
Nr 3 Kookaburra HC
NR 2 Hartenbloed HC
Nr 3 Hartenbloed HC
Deze nummers mis ik dus nog van HC covers van Talent Als jij er weet aan een goede prijs laat dan maar iets weten
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.