strips te koop

Anneke schreef:

Verschillende strips te koop, zie via mijn gebruikersnaam Anneke

Surya schreef:

We kunnen je collectie niet zien. Gelieve op - stripINFO.be even aan te geven dat andere mensen je collectie mogen zien :wink:

Anneke schreef:

ok, gedaan ! Dankuwel.
Anneke

Surya schreef:

Dan bij deze voor 't gemak nog eens de link: http://www.stripinfo.be/member_collection.php?member=Anneke&aanbj=1

Chris Van de Meerssche schreef:

kan je prijzen zetten? Ben eventueel wel geïnteresseerd in die Vandersteenstrips, die van Bob de Moor.

Anneke schreef:

Je mag een eerlijk bod doen op de strips.
Groetjes,
Anneke

Kan je dan de staat vermelden? Het is onmogelijk om er anders een deftigee prijs op te plakken. (in geschreven, kreukjes, ezelsoren, scheurtjes, enz…)

Anneke schreef:

De strips van Vandersteen zijn in goede staat, oud, maar ok.
Je mag altijd eens langskomen om ze te bekijken. Is in Dilbeek.

ok, ik zal je een pm sturen om eens af te spreken, kwestie dat je adres niet zomaar te grabbel wordt gegooid op het net…

Pm’s kan je bekijken in je Persoonlijke Mailbox. Die kan je openen met de knop in de balk bovenaan op de forumpagina, ofwel door helemaal onderaan op de forumpagina naar je inbox te gaan.

Royale de luxe schreef:

PM gestuurd.

lagaffe schreef:

anneke kan ik nog steeds een bestelling plaatsen via pm bij u?ik heb toch wel een aantal strips uit uw lijst op het oog.
laat me het wat en hoe maar verder weten in mn pm anders?
ik ben btw ook van dilbeek dus dat is al makkelijker voor mij lol;)
hopelijk heb ik nog kans diegene te pakken te krijgen die ik op het ook heb!

lagaffe schreef:

PM gestuurd! :slight_smile:

lagaffe schreef:

afspraken gemaakt welke strips ik wou kopen en laten weten,weer afspraken gemaakt,maar op mn mail waneer en waar ik de strips zou kunnen afhalen sindsdien niets meer van gehoord??? ?(

Anneke schreef:

En na verschillende pm met de afgesproken prijzen laten weten dat je mocht langskomen en nadien hoorde ik niets meer van je. Tot je een pm stuurde met de boodschap sorry voor de late reactie maar ik had problemen met mijn internetaansluiting ?!?
Ik was hier alles aan het klaarleggen en ging je vandaag antwoorden, waarom dan nu geen pm ?

fluiten schreef:

Make Love Not War, beste vrienden. Los dit onder elkaar op zonder dit openbaar op het forum te smijten. Daar is niemand mee gebaat, integendeel.

lagaffe schreef:

oh maar het is totaal niet bedoeld met slechte bedoelingen ofzo hoor,no worry people:)
ik vond het gewoon spijtig dat ik nix meer gehoord had,dus dacht ik het in het topic zelf te zetten mss,in de hoop dat anneke het dan mss zou zien want mss had ze niet altijd oog op haar pm’s,verder geen bijbedoelingen mee.
maar indien mn bericht voor een ongemak zorgde voor wie dan ook,dat was niet de bedoeling en mag mn bericht gerust verwijderd worden:)
een goede samenwerking is altijd belangrijker dan misverstanden:)

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door lagaffe
oh maar het is totaal niet bedoeld met slechte bedoelingen ofzo hoor,no worry people:)
ik vond het gewoon spijtig dat ik nix meer gehoord had,dus dacht ik het in het topic zelf te zetten mss,in de hoop dat anneke het dan mss zou zien want mss had ze niet altijd oog op haar pm’s,verder geen bijbedoelingen mee.
maar indien mn bericht voor een ongemak zorgde voor wie dan ook,dat was niet de bedoeling en mag mn bericht gerust verwijderd worden:)
een goede samenwerking is altijd belangrijker dan misverstanden:)

That’s the spirit, Lagaffe. (y)

lagaffe schreef:

:wink:

Anneke schreef:

misschien beter via pm verder afspreken.
groetjes,
Anneke

lagaffe schreef:

daar zat ik op te wachten anneke;)
aaj em weejting wit ongeduld lol